Зірковий візажист Наталя Стрільчук: “Свою кар’єру я розпочала у Центральному РАГСі”

Зірковий візажист Наталя Стрільчук:<b> “Свою кар’єру я розпочала у Центральному РАГСі”</b>

Який макіяж буде в тренді вже цієї весни? Як почати працювати з зірками та чим заради цього потрібно пожертвувати? Як народився знаковий образ Тіни Кароль? Чому найважчою роботою стали зйомки кліпу Макса Барських? Яким засобам у косметичці не зраджує сама Наталя? На ці та інші питання топовий візажист, на рахунку котрої співпраця з авторитетними українськими журналами, гучними телепроєктами, відомими дизайнерами та найяскравішими зірками шоу-бізнесу, відповіла у рамках public talk. Минулого тижня захід зібрав чимало шанувальників роботи Наталі у стінах SWEETBOOK.Pepper Edition.

Зірковий візажист Наталя Стрільчук:<b> “Свою кар’єру я розпочала у Центральному РАГСі”</b> 1

Про початок кар’єри

У дитинстві я мріяла стати ветеринаром та рятувати тварин. Але коли захворіла моя кішка, я зрозуміла, що ця історія не про мене: крім того, що ти рятуєш тварину, ти бачиш, як вона мучиться. Тоді я вирішила, що буду екологом і врятую відразу всіх котиків та песиків, однак після вступу до авіаційного університету з’ясувалося, що це не найпрестижніший факультет і мене перевели. Ось тоді я вирішила, що буду рятувати світ красою.

Моєю першою роботою стала робота візажистом у Центральному РАГСі, яку я отримала ще на першому курсі університету. Пропрацювала я там 5 років. Я нафарбувала неймовірну кількість дівчат.

І пройшла через однакові сукні, сльози, бутерброди в тремтячих руках мами, пляшечки горілочки від тата (ну треба ж випити за молодих), наречених, що застрягли в ліфті…

Після цієї роботи я говорила всім, що заміж не вийду ніколи. Навіть не пропонуйте мені – це суцільний жах і кошмар. Потім, правда, все-таки, сходила.

Шоу-бізнес трапився у моєму житті випадково. Спочатку це був фешн-досвід. Ще під час роботи в РАГСі я потрапила в конкурсний рух і брала участь у всіх чемпіонатах, отримувала нагороди та медалі. У це заняття я вкладала багато ресурсів, грошей, своїх старань і зрозуміла, що прибутку це не приносить. За 40 хвилин я можу створити грандіозний складний образ з декоративними елементами, але це нікому не потрібно. У мене настав страшний момент розчарування, — навіщо я працювала і що мені з цим далі робити. Згодом я прийшла до того, що потрібно змінити своє сприйняття макіяжу, щоб рухатися далі. Я почала вчитися працювати не за правилами. Саме тоді мене запросили на першу зйомку для журналу «Сезони моди». Там я познайомилася з Артемом Климчуком, який тоді ще був моделлю, а я робила йому мейкап. Паралельно був журнал «Story» про зірок і світське життя. Мабуть, саме цим виданням я вдячна, що про мене дізналися.

Зірковий візажист Наталя Стрільчук:<b> “Свою кар’єру я розпочала у Центральному РАГСі”</b> 2

Про співпрацю з Тіною Кароль

Ми з Тіною познайомились у доволі складний для неї період. Вона хотіла перейти в новий образ, знайти нове амплуа, але не знала, що саме це має бути. ЇЇ команда хотіла спробувати у роботі нового візажиста і мене запросили на пробну зйомку. Це була обкладинка альбому «9 життів». Потім якраз почався проєкт «Майданс» і щотижня, коли я приходила, у Тіни волосся ставало все коротшим й коротшим. На етапі коли у неї була вже стрижка під хлопчика, ми розійшлись. В той момент я зрозуміла, що ми не відчуваємо одне одного.

Вдруге Тіна звернулася до мене в складній емоційній ситуації. І ось тут ми з нею абсолютно співпали. Першою роботою, яку ми зробили тоді, був кліп «Помню». Там у Тіни вперше з’явилися темні губи.

Тоді червоні губи стали милицею, на яку можна було спертися. Це була і захисна маска, і військова форма, і вираз жіночності.

Ці червоні губи ми культивували багато років і зараз у них зовсім інша смислове навантаження.

Зараз ми дуже часто міняємо мейк, але довго вибудовували концепцію сприйняття, щоб кожна людина, почувши ім’я Тіни Кароль, відразу згадувала її з червоними губами. Це досягалося щоденною кропіткою працею. Зараз ми можемо дозволити собі відійти, тому що бренд вже створений. І якщо ми хочемо змінити відтінок червоного, то це ціла історія: заздалегідь продумуємо, на який концерт у нас буде інший відтінок червоної помади, тому змінюємо відтінок шкіри, колір тіней, по-іншому опрацьовуємо фактури.

Зірковий візажист Наталя Стрільчук:<b> “Свою кар’єру я розпочала у Центральному РАГСі”</b> 3

Про роботу з зірками

Мене часто запитують, як стати зірковим візажистом, на що у мене є зустрічне запитання: навіщо воно вам? Якщо ви вважаєте, що бути зірковим візажистом означає бути причетним до чогось яскравого, гучного, якщо це момент вашої гордині, тоді вам це не потрібно.

Варто розуміти, що стоїть під обгорткою красивого життя. Ти втрачаєш право повною мірою проживати власне життя, втрачаєш право вибору в багатьох аспектах: живеш в чужому графіку, в не завжди комфортних побутових умовах.

Важливо усвідомити, що ти, по суті, обслуговуючий персонал. Мені не складно і не соромно допомогти артисту після концерту зняти туфлі. Це моя повага до його праці. Поважаючи його працю, я отримую повагу до себе.

Найскладнішою роботою вважаю зйомки кліпу «Лей не жалей» Макса Барських. Там було 70 чоловік масовки, у кожного досить складний мейк з камінням, блискітками. Один момент нас рятував і водночас бентежив: ці мейки повинні були виглядати вже трошки поношеними. Так от, фішкою кліпу було те, що на перших 30 танцюристів, які танцювали на фасаді будинку, висипали 7 кілограмів будівельного гліттеру. Коли я це побачила, думала, що посивію. Яких зусиль варто прибрати одну блискітку зі шкіри, а вони у мене всі повністю блищали з ніг до голови! На що Алан (Алан Бадоєв — кліпмейкер, режисер — прим.ред.) сказав, що це круто виглядає у кадрі, і ми так і залишили все.

Нещодавно ми знімали роботу для нового проєкту, який зовсім скоро стартує. Дівчина-артистка була з розрізаною ногою і пересувалася тільки на одній. Алан придумав, що вона може танцювати на колінах – така шаманська історія. І ось вона 6 годин танцювала так, що неможливо повірити, що у неї взагалі щось болить. Ми вилили на неї 27 кілограмів патоки, схожої на рідке золото, але не передбачили, що в холоді патока швидко застигає. І ще годину її відігрівали, обливали окропом, аби дівчина могла хоча б рухатись. За весь цей час вона жодного разу не поскаржилася і просто відповідально працювала.

Гідний поваги і Сергій Лазарєв. У мене була одна з ним робота — зйомки кліпу в Португалії. За сюжетом він був пробитий списом і так і ходив по місту. Знімали реальні реакції людей. Плюс, там же ще й дуже холодне море, в якому місцеві не купаються, але ми його туди кинули. І години дві він провів у воді, зі списом у грудях, серед скель.

Зірковий візажист Наталя Стрільчук:<b> “Свою кар’єру я розпочала у Центральному РАГСі”</b> 4

Про роботу з політиками

Якось вночі, коли я ще працювала у РАГСі, мені подзвонили й попросили терміново виїхати, щоб о 5 ранку загримувати молодого чоловіка, політичного діяча. Я приїжджаю і бачу хлопця, який, мабуть, добре погуляв напередодні, і у якого вибите око. Довелось викручуватись з гримом, але це був чудовий досвід. Крім того, це були перші дійсно великі гроші за мою роботу візажиста. Тому що якщо за макіяж у РАГСі мені платили 100 гривень, то тут я отримувала 100 доларів. Так я і їздила до нього протягом 2 місяців, поки не зажило око.

Була ще одна кумедна історія з гримом політика. Іншого разу мені так само вночі подзвонили з проханням загримувати чоловіка. Сказали, що мене заберуть, косметика не потрібна. Це сталося в період отруєння Віктора Ющенка і всі боялися, аби хтось кудись щось не підсипав. Тому мені щодня видавали нову запаковану косметику, яку я лише при ньому розкривала. Коли я його тонувала, у нього ставали червоними вуха. Я його обережно запитала, чи можна підтонувати вушка. Він страшенно обурився, сказав, що у нього нормально все з вухами і нічого не потрібно. Я йому й кажу: «Дивіться, ви йдете на політичну передачу і вам повинні повірити. А як вам повірять, якщо у вас вуха горять?» Тоді він погодився. Відразу після програми мені подзвонили і взяли на роботу, тому що цей чоловік виявився єдиним не з червоними вухами в ефірі.

Зірковий візажист Наталя Стрільчук:<b> “Свою кар’єру я розпочала у Центральному РАГСі”</b> 5

Про улюблені косметичні засоби

Я знайшла два фантастичних бренди – Sunday Riley з США і Tatcha з Японії. У них неймовірні продукти для догляду! Ще я обожнюю бренд Sisley. Ось зараз вийшов їх новий BB-крем і він просто неймовірний.

Моя улюблена туш – Sensai 38 ° C. Хоча багато колег її спробували і сказали, що їм не зайшло. Ця туш поводиться як водостійка: не залишає слідів на повіках, з нею можна плавати в басейні, засмагати на пляжі. Але при цьому, гарячою водою вона легко змивається, ніби знімаєш панчохи з кожної вії.

Червона помада – Sephora №1. Вона коштує всього 9 доларів, і я не знаю нічого кращого.

Серед моїх фаворитів — тіні в олівці Sisley Phyto Eye Twist. Їх потрібно дуже швидко розтушовувати, але вони дають неймовірний колір, гарний фініш і вони суперстійкі. Можна тільки з ними зробити гарний вечірній мейк.

Зірковий візажист Наталя Стрільчук:<b> “Свою кар’єру я розпочала у Центральному РАГСі”</b> 6

Про чоловічий мейкап

Чоловічий макіяж на сцені я схвалюю. Але важливо розуміти, що макіяж від макіяжу різниться. Я за те, аби будь-який мейк був непомітним. Я часом навіть нафарбованих жінок не люблю. Коли я бачу мейк, для мене це некрасиво. А от коли я не розумію, як саме це зроблено — тоді мені подобається. З чоловіками так само. Вони повинні доглядати за собою, але не перестаратися.

Мені не дуже подобаються блогери-чоловіки, які фарбують себе. Вони дають неправдиву і абсолютно суб’єктивну інформацію. На них не можна рівнятися. Ніколи продукт не буде лежати на вашій шкірі так, як він лежить на чоловічий. Тому я вважаю їхні поради безглуздими.

Про тренди

Я проти активної адаптації трендів у макіяжі в повсякденному житті. Ми знаходимось в істеричному інформаційному потоці, де багато пропозицій кожного дня. Тільки знайшовши внутрішній спокій, без гонитви за новим, ми можемо знайти власний стиль і відчуття себе. Але безумовно, є тренди, які мені подобаються. Я б хотіла бачити такий мейк на обличчях навесні.

Цієї весни в тренді мономакіяж – коли очі, рум’яна і губи витримані в одній кольоровій гамі. А бажано, ще й в одній фактурі.

Стрілки, звичайно, потрібні. І ось в цьому сезоні потрібно малювати їх білим. Той кайял, який ми завжди наносили в слизову для збільшення очей, зараз ступив на сходинку вище і перетворився в білу стрілку.

Фото: Ден Бобров

23-59