За хвилину до опівночі… піддайся логоманії

За хвилину до опівночі… піддайся логоманії

Хоча нам ще донедавна стверджували, що «блямба» на всі груди – ознака поганого смаку, часи змінюються. І ось вже напис Gucci на футболці чи Off-White на сумці tote – е снобізм, а ознака самоіронії та ностальгія за бурхливими 90-ми. І зрештою, якщо ікони стрітстайлу вміло граються гігантськими логотипами Balenciaga, а Біллі Айліш носить total logo look, в якому навіть нігті декоровані ініціалами улюбленого бренду, то що заважає це зробити тобі? Пам’ятай єдине правило – не поєднуй лого-речі різних брендів, інакше ризикуєш перетворитися з ікони стилю на сторінку інтернет-магазину. 

23-59