fbpx

Все буде Україна: 7 літніх колекцій українських брендів

Все буде Україна: 7 літніх колекцій українських брендів

У більшості з нас склалося враження, що ми й досі живемо у лютому, хай там яка погода за вікном. Але поступово ситуація на фронті змінюється на краще, а ми починаємо знову відчувати радість.

Із таким підходом українські бренди створюють нові колекції: вони життєствердні, яскраві, та, звісно, насичені символізмом. Тепер це не просто речі, а символи віри в нашу перемогу, об’єднані з донатами, аби цю перемогу пришвидшити.

J’amemme x Have A Rest «Vilna»

Головною ідеєю релізу є пошук нових сенсів у теперішніх українських реаліях. Креативні команди брендів хотіли підкреслити прагнення українок до свободи в усіх її проявах та сміливістю сказати собі «я вільна», незважаючи ні на що.

10 % з продажу бренди спрямують до Фонду Маші Єфросініної, який турбується про жінок, дітей та літніх людей.

INTERTOP Ukraine «Ukrainbow»

Український fashion-ритейлер INTERTOP Ukraine та креативники з Leo Burnett Ukraine випустили ексклюзивну колекцію патріотичного мерчу «Ukrainbow». Ідея дизайну футболок «Ukrainbow» натхненна легендами про веселку – ту, що з’являється після грози, та є символом чогось магічно-нового і таємничого. Кажуть, що саме там, де вона закінчується, можна віднайти скарби. Сьогодні в українців є своя надія і свій скарб — мир та перемога.

5% від суми продажів нової колекції перераховуватимуть на підтримку ЗСУ.

Kulakovsky

Бренду Kulakovsky у новій колекції прагне показати художні елементи традиційного українського одягу у сучасній інтерпретації. Дизайнер вважає, що культура – це опора для боротьби та спротиву. У колекції геометричні елементи та оздоблення декоративними стібками виконані в рустикальному стилі української вишивки.

15% від усіх продажів бренд спрямовує у фонд Маші Єфросініної.

TG Botanical

Екологічний український бренд, який використовує біорозкладні тканини, а для кольорів використовує виключно рослинні пігменти. Наприклад, для отримання небесно-блакитного кольору матеріал забарвлювали в екстракті деревини кампешевого дерева, а для сонячно-жовтого відтінку – у відварі куркуми.

INLY

Український бренд INLY представив нову капсульну колекцію. Вона стала рефлексією дизайнерки бренду Інни Грицик. Її внутрішні діалоги у поєднанні з характерним мінімалізмом вилилися у символічні зображення колосків, що відсилають до нашого коріння.

FOBERINI «Зозуля»

У новій благодійній колекції зроблено акцент на принти, що зображають пару птахів, обʼєднаних любовʼю до української землі та рідної культури. Кожна річ у дропі має такі елементи, що несуть добру звістку та свідчать про міцність і нездоланність роду.

50% від продажу команда спрямує на закупівлю квадрокоптерів DJI Mavic 3 для захисників у зоні активних бойових дій.

Ochis «Tsvit»

Неординарний бренд, який створює оправи для окулярів з кави, представив нову колекцію «Tsvit».  Ці незвичні окуляри вироблені з кавової маухи та квітів, що виросли в українських полях: незламного соняшника, вольових чорнобривців та волошок, які є символом української краси.

10% від вартості кожних проданих окулярів перераховують на гуманітарну допомогу.

Читай нас в Google News
Підписатися
23-59