Віртуальні реалії: звідки виникла мода на цифровий одяг, про який говорять усі

Віртуальні реалії: звідки виникла мода на цифровий одяг, про який говорять усі

Кілька років тому відкриттям у сфері моди були віртуальні моделі, що набирали тисячі підписників в Instagram та з’являлись в рекламних кампаніях відомих брендів. Але технології розвиваються і зараз ми можемо не тільки роздивлятись цифрових манекенниць, а й самі стати моделями для примірки віртуального одягу.

Цифровий одяг — це речі, що створюються в тривимірному вигляді за допомогою спеціальних програм. Роль “кутюрьє” у цьому випадку виконують графічні дизайнери, а щоб “вдягти” такі речі, замовнику потрібно тільки надати фото в одязі, що облягає фігуру.

Навіщо це потрібно, спитаєте ви? Актуальність цієї тенденції підкріплюють дослідження: у 2018-му році експерти фірми Barclays провели опитування та з’ясували, що кожен десятий покупець купує речі виключно для створення контенту в соцмережах. 

Фактично віртуальний одяг з’явився ще декілька років тому. Першопрохідцями стали скандинавський бренд Carlings, що створив першу діджітал-колекцію у 2018 році та продавав ціфрові речі за ціною 10-30 євро.

А на відміну від них голандський стартап The Fabricant започаткував справжню цифрову високу моду. Їх знаковим творінням стала сукня-комбінезон, створена спільно з художницею Джоаною Джасковскі. Виріб придбали на аукціоні за $9500.

Ідея платити гроші за одяг, який не можна потримати в руках, комусь може здатися дивною, але у цього віяння є достатньо переваг. По-перше, такий формат одягу мінімізує відходи виробництва та дає можливість кожному приміряти на собі найрізноманітніші образи. Звичайно, такі речі не задовольняють базові потреби людини, але стануть у нагоді тим, хто регулярно створює креативні образи для Instagram.

По-друге, цифровий образ не обмежений у формах та текстурах, а тому виглядає набагато цікавіше, ніж звичайний одяг. А ще це чудова можливість стати власником дизайнерських виробів, адже віртуальні копії речей відомих брендів коштують дешевше. 

Тенденція набирає шалених обертів і цифровий одяг вже починають активно демонструвати популярні Instagram-блогери. Але відчути себе персонажем відеогри може кожен, адже поповнити віртуальний гардероб зараз можна в пару кліків. Наприклад, за допомогою платформ Dress Х та replicant.fashion, де можна придбати цифрові копії речей Gasanova, Ksenia Schnaider та інших дизайнерів. Очікувати своє замовлення доведеться декілька днів чи тиждень, але результат того вартий.

Вибір редакції:

  1. Сукня, Paskal ($55)

2. Плащ, Alena Akhmadullina ($90)

3. Штани, replicant.fashion ($13)

4. Кросівки, ISDKV ($35)

5. Лонгслів, Tribute ($29)

23-59