Про те, що потрібно уважніше ставитись до проблем екології, знають усі, але не всім знайомі конкретні правила. Для того, аби навчити покупців споживати продукти відповідально, у Швеції відкрився унікальний магазин.
Місцева продуктова компанія Felix на два дні відкрила в Стокгольмі поп-ап-магазин The Climate Store, де ціни на продукти залежать від їх вуглецевого сліду. Чим він більше, тим вище буде вартість.
Всі продукти в магазині отримали «вуглецеве маркування», а для покупців розробили спеціальну валюту — «еквіваленти вуглекислого газу» CO2e. Власники The Climate Store зазначають, що в тиждень кожен відвідувач повинен витратити не більше 18,9 кг CO2е.

«Ми знаємо, що одні тільки цифри не мають сенсу для споживачів. Щоб надати їм сенс, ми створили кліматичну шкалу, яка чітко показує поточне середнє значення і який кліматичний слід є низьким», — розповів менеджер з маркетингу компанії Томас Шебер.

До речі нещодавно Felix спільно з Carbon Trust проводили опитування серед покупців. Виявилося, що дві третини європейців підтримують введення вуглецевого маркування продуктів. Проте, жоден уряд поки не зробив її обов’язковою.