fbpx

У Норвегії блогерів зобов’язали позначати, що їх фото відредаговані

У Норвегії блогерів зобов’язали позначати, що їх фото відредаговані

Більшість користувачів соцмереж вже звикли до того, що у їх стрічках з’являються нереалістичні світлини, над якими добре попрацювали у фоторедакторах. Для когось це норма, але влада Норвегії вирішила інакше і почала боротися з нереалістичними стандартами краси і їх згубним впливом на громадськість.

У Норвегії прийняли поправку до закону про маркетинг, який зобов’язує рекламодавців і інфлюенсерів позначати відретушовані фото. Ініціативу підтримали більшість депутатів і тепер королю належить вирішити, коли постанова набере чинності.

Згідно з новими правилами, в соціальних мережах Facebook, Instagram, Snapchat і Twitter реклама та знімки блогерів, де були відредаговані фігура, форма обличчя і шкіра, повинні супроводжуватися етикеткою, розробленої Міністерством у справах дітей та сім’ї Норвегії, або відповідним підписом. Влада зазначає, що маркування потребують збільшені губи і зменшена талія, але ненідомо, чи стосуватиметься правило кольорокорекції.

Законопроект прийняли на тлі дискусії на тему нового терміну «kroppspress», щуквально перекладається як «тиск на тіло» і означає певні стандарти краси, яких когось спонукають дотримуватися. Порушникам загрожує штраф, а в крайніх випадках — навіть тюремне ув’язнення.

«Ми сподіваємося, що ці заходи внесуть корисний і значний внесок в обмеження негативного впливу, який чинить така реклама», — заявили представники міністерства, анонсуючи поправки.

Читай нас в Google News
Підписатися
23-59