Легендарний дім, відомий своїми ювелірними прикрасами, представив колекцію аксесуарів для оселі, поєднаних знаковим кольором бренду – м’ятним.

Оскільки ВООЗ рекомендує навіть по закінченню карантину скоротити соціальні контакти та більше часу знаходитись вдома, бренд Tiffany & Co. зробив усе, щоб перебування у чотирьох стінах було приємнішим (та фотогенічнішим).

В асортименті Tiffany & Co. з’явилися аромати для будинку у форматі свічок – великого розміру та travel-версія, щоденники в шкіряних обкладинках, конверт з м’ятним підкладом для листувань з близькими на карантині, а також кілька нових варіантів чашок для чаю або кави – з м’ятними краплями або виконані в техніці «колор-блок».
Придбати речі можна вже зараз на офіційному сайті бренду.