Напередодні введення карантину ІНТЕРТОП Україна провела традиційну зустріч з пресою, де команда поділилася новинами і відповіла на запитання представників «четвертої влади». Але, коли оголосили локдаун, в компанії зрозуміли, що не можуть випустити цю новину – навколо занадто багато важливих проблем. І ось, після ослаблення карантинних обмежень, прийшов час, коли бізнесам потрібні сили і натхнення, щоб продовжувати! Тому ділимося новинами і результатами.
Для івенту був обраний нестандартний формат стендапу. На один вечір директори компанії перетворилися на коміків, щоб без пафосу поділитися успіхами та планами, сміливо розповісти про помилки, без яких неможливий успіх, і навіть посміятися над собою.
З окремими стендап номерами виступили СЕО Сергій Бадрітдінов, ССО Євгенія Чижевська, СМО Валерія Толочина, CDO Олексій Сапунков, директор з розвитку і експлуатації Наталія Андрющенко, директор з логістики Юрій Павленко та HСD Валентина Христенко.


Головною ідеєю, закладеною в основу заходу, було представити звітну інформацію про розвиток компанії в легкій та оригінальній формі.
Енергія, якою зарядив стендап, допомогла команді INTERTOP Ukraine не падати духом і продовжувати розвиток fashion платформи. Так за період карантину, коли закрилися роздрібні магазини, компанія посилила позиції онлайн; поліпшила швидкість і безпеку доставки; розширила асортимент, підключивши більше 50 брендів, в тому числі і українських; додала нові категорії товару: нижню білизну та піжами, спортивний інвентар, сонцезахисні окуляри та інші.


Після ослаблення карантину INTERTOP Ukraine починає відкривати роздрібні магазини, приділяючи увагу питанням безпеки – для компанії важливо не піддавати ризику здоров’я команди і клієнтів. І перші результати продажів говорять про правильність стратегії – незважаючи на складності та обмеження, загальний товарообіг краще план (падіння LfL близько 30%). Продовжуємо працювати та вірити в краще!


















































Фото: Ден Бобров