fbpx

Репер Bad Bunny став обличчям нової кампанії Jacquemus

Репер Bad Bunny став обличчям нової кампанії Jacquemus

27-річний пуерториканський співак, репер і автор пісень Bad Bunny знявся у новій кампанії Jacquemus. 

Bad Bunny вже давно зарекомендував себе як одного з найстильніших виконавців – він любить експериментувати зі своїми образами та кидає виклик традиційній чоловічій моді. Тому не дивно, що французький дизайнер Симон Порт Жакмюс зробив його обличчям рекламної кампанії колекції «Le Splash» свого однойменного лейбла. 

Репер Bad Bunny став обличчям нової кампанії Jacquemus 1

На фотографіях, знятих Томом Кнеллером у Маямі, Bad Bunny відпочиває біля басейну, катається на роликах, п’є мартіні, поливає себе водою зі шланга і розсікає на гідроциклі. Для зйомки стилістка Зої Редфорд Скотт обрала яскраво-зелений костюм, рожеву лляну міні-сукню, жовтий трикотажний пуловер, рожеві шорти і блакитні мюлі на підборах. 

Репер Bad Bunny став обличчям нової кампанії Jacquemus 2
Репер Bad Bunny став обличчям нової кампанії Jacquemus 3
Репер Bad Bunny став обличчям нової кампанії Jacquemus 4
Репер Bad Bunny став обличчям нової кампанії Jacquemus 5
Репер Bad Bunny став обличчям нової кампанії Jacquemus 6
Репер Bad Bunny став обличчям нової кампанії Jacquemus 7
Репер Bad Bunny став обличчям нової кампанії Jacquemus 8
Репер Bad Bunny став обличчям нової кампанії Jacquemus 9
Репер Bad Bunny став обличчям нової кампанії Jacquemus 10

Читай нас в Google News
Підписатися
23-59