fbpx

Речі із сенсом: 8 колекцій українських брендів з вірою у перемогу

Речі із сенсом: 8 колекцій українських брендів з вірою у перемогу

Повномасштабна війна, спричинена росією, все ще триває. Тому всі українські дизайнери не можуть ігнорувати сьогодення. У нових колекціях брендів відображені різні емоції, сподівання або ж ностальгійні сентименти. Втім, усіх їх об’єднує віра в українську перемогу.

Ми зібрали 8 українських брендів, які створили промовисті колекції за період війни.

Kohai

Нова колекція присвячена сміливості, впевненості, вірі та коханню. Це саме ті почуття, які потрібні зараз кожному українцю. Частину отриманих коштів від продажу колекції передадуть на підтримку Зоопарка ХІІ місяців, який в перші дні війни знаходився в окупації.

Keep Style

Команда бренду, заснованого у Харкові, запустила капсулу «Ми з України». Головним елементом колекції стало зображення найбільшого літака світу — українського Ан-225 «Мрія», знищеного росіянами 27 лютого. 95% коштів з продажу підуть на підтримку ЗСУ, а інші 5% — на підтримку команди бренду, що складається «з 40 родин, вимушених залишити свої домівки».

ALCHEVSQUE

Бренд випустив дроп No way home («Додому шляху нема»), присвячений Алчевську, що окупований росією ще з 2014 року. На футболках замальовані перші літери назви міста, подібно тому, «коли російські війська вторглися в Україну, люди почали зафарбовувати та спотворювати знаки, щоб дезорієнтувати ворога», – коментує команда бренду. Половину від продажів обіцяють спрямувати організації Repair Together, яка допомагає жителям Київської області відновлювати будинки, що постраждали під час бойових дій.

Syndicate

Український бренд одягу спільно з Агентами крові випустив лінійку футболок про донорство крові — від серця до серця. Увесь прибуток від продажу ітиме на рахунок проєкту #ЗупинимоКров🇺🇦, в межах якого Агенти закуповують усе необхідне з тактичної медицини для Сил оборони України.

NATASHA ZINKO

Українська дизайнерка надихнулася фільмом «Земля» українського режисера Олександра Довженка, який був знятий у 1930-му році. «Я просто не могла створити іншу колекцію, у якої не відобразилася б війна. Зосередившись на цій колекції, я змогла відновити психічну рівновагу та знову відчути надію», – коментує Наташа Зінько.

Katimo

Нова літня капсула промовляє до усіх: варто святкувати життя, не відкладаючи його на потім. Головним джерелом натхнення стало небо, як символ мінливості та краси Світу. Кожна річ – це своєрідне нагадування про цінність кожної прожитої хвилини. Багатогранне, еклектичне, завжди різне, але прекрасне в будь-якому його стані.

POUSTOVIT

У аксесуарі, що символізує боротьбу і незламність українського народу, флористичні мотиви поєднані з вічно актуальною поезією Ліни Костенко. Геніальні рядки прикрашають зображення квітів мімози – символу весни і надії, а в жовто-блакитному обрамленні хустки заховано послання «Віримо в Україну». 30% від кожного продажу хустки будуть відправлено на потреби української армії та гуманітарну допомогу цивільним.

XOMEHKO

Бренд української дизайнерки Ясі Хоменко представив новий дроп «Humanitarian Aid Project». Проект відображає ідею відбудови від руйнувань, завданих російським вторгненням. Саме тому для виготовлення речей команда використала пошкоджений та непридатний одяг, що був серед гуманітарної допомоги жителям України.

Читай нас в Google News
Підписатися
23-59