Американська компанія Mars змінить вигляд персонажів із реклами шоколадних цукерок M&M’s. Вони стануть більш інклюзивними та сучасними.
«Оновлення бренду M&M’s відображає сучасніший підхід до образів наших улюблених персонажів, а також ретельніше опрацювання їх особистостей для того, щоб підкреслити важливість самовираження», – йдеться в заяві, яка опублікована на офіційному сайті компанії Mars. Ребрендинг зроблено з метою «створити світ, у якому ніхто не почуватиметься зайвим».
Зміни торкнуться кольору «рук» та «ніг» персонажів – раніше вони мали тілесний відтінок, а тепер їх перефарбують у більш нейтральний білий. Також зміниться взуття – у зеленої цукерки будуть кросівки замість чобіт на підборах, а коричнева цукерка буде носити туфлі на нижчому та зручному підборі.

Змінилися характери та голоси персонажів, вони стали «інклюзивнішими, доброзичливими і об’єднуючими». У рекламі при зверненні до цукерок M&M’s не будуть використовувати слова, що вказують на статеву приналежність. При цьому в компанії запевнили, що вони збережуть свої фірмові «дотепність та почуття гумору».