fbpx

Український бренд OMELIA створив благодійну етноколекцію сорочок

Український бренд OMELIA створив благодійну етноколекцію сорочок

Редизайн-бренд OMELIA створив благодійний проєкт «Volia», щоб підкреслити важливість культурної ідентифікації у той час, коли її намагається відібрати ворог.

У проєкті взяли участь звичайні українці, які поділилися своєю історію. Кожен з них має своє послання світу.

«Моя місія пов’язана з народженням життя. Я знаю, як воно непросто дається. Світе, дай нам можливість жити, народжувати та зберегти наше українське ядро в мирній та вільній країні», — ділиться акушерка-гінекологиня Ольга.

Український бренд OMELIA створив благодійну етноколекцію сорочок 1

У своєму новому дропі бренд поєднав вишиті українські рушники із сорочками. «Наші предки вірили, що вишите полотно є оберегом від злих сил. Саме тому у рушниках закодовані орнаменти на волю, щастя та життя. У цій колекції використані традиційні візерунки: коло — символ божественної енергії та вічності; ромб — союз сонця і землі; квадрат — благополуччя та мир», — пояснює концепцію засновник бренду Костянтин Омеля.

Український бренд OMELIA створив благодійну етноколекцію сорочок 2

Редизайни виконані у класичному поєднанні білого та червоного кольорів, які символізують чистоту та родючість.

Кошти з продажу сорочок OMELIA передадуть на потреби армії та постраждалих українців.

Читай нас в Google News
Підписатися
23-59