Новий рейтинг: які речі і бренди стали актуальніші на карантині

Новий рейтинг: які речі і бренди стали актуальніші на карантині

Ситуація із розповсюдженням вірусу та соціальні обмеження вплинули на всіх по-різному та відобразились на усіх сферах життя. У тому числі і на моді, що підтверджують дані нового дослідження.

Представники рісейл-платформи The RealReal опублікували 2020 Resale Report, представивши звіт продажів за перше півріччя цього року. У ньому вони дослідили, які товари у цей період люди купували частіше, а також яким брендам надавали перевагу.

Виявилось, що впродовж карантину найпопулярнішими виробами стали аксесуари, що можуть замінити маски: пошукові запити про хустки та бандани зросли на 30%. Також люди стали більше цікавитись худі (+78%), светрами (+36%) та ковдрами (+61%), а найактуальнішою темою став домашній одяг (+194%).

Новий рейтинг: які речі і бренди стали актуальніші на карантині 1

Серед люксових брендів лідером став французський модний дім Louis Vuitton. Також до топ-10 увійшли Gucci, Chanel, Prada, Hermes, Dior, Fendi, Saint Laurent, Balenciaga і Burberry.

Новий рейтинг: які речі і бренди стали актуальніші на карантині 2

Також експерти зазначили, що пандемія навчила людей інвестувати у дорогі речі, адже продажі годинників Rolex зросли на 32%, а обручок — на 42%.

23-59