fbpx

Нова рекламна кампанія Prada стала приводом для мемів

Нова рекламна кампанія Prada стала приводом для мемів

Креативні ідеї модних брендів часто стають приводами для жартів, варто лише згадати меми про шльопанці від Каньє Веста чи босоніжки на три пальці від Givenchy. Але новий рік приніс нам нові веселощі, адже в мережі всі активно обговорюють новий кампейн Prada.

Днями італійський бренд представив рекламну кампанію колекції весна-літо 2021, створеної спільно із Рафом Сімонсом. В основу концепції закладено різні філософські питання, такі як: «Хмара» змушує вас думати про дані чи небо?» та «Чи є майбутнє для вас романтичною ідеєю?».

Нова рекламна кампанія Prada стала приводом для мемів 1

Знайти відповіді автори кампейну радять на сайті Prada, але замість цього користувачі демонструють своє почуття гумору, задаючи у відповідь інші екзистенціальні питання. Наприклад, «Якщо люди бачать воду, чи можуть риби побачити повітря?», «Чому ми називаємо нашу планету Земля, коли вона на 70% складається з води?», «Якщо томати — це фрукт, отже кетчуп — це смузі?» та інші.

А поєднує усі ці питання в Twitter те, що їх автори також радять шукати відповіді на Prada.com.

Читай нас в Google News
Підписатися
23-59