Незаплямована репутація: Валерія Гузема

Незаплямована репутація: Валерія Гузема

Ще легендарний Джон Рокфеллер казав: «Заробіть репутацію і вона буде працювати на вас». Чи цей принцип досі актуальний, ми вирішили розпитати у керівниць компаній та брендів, яким вдалось не забруднити своє ім’я не лише у межах власного офісу чи шоуруму. Тому за підтримки мережі хімчисток UNMOMENTO ми поговорили з відомими у бізнесі жінками про те, чому їдкі сліди від кави, фарби, гранату та бруду можна випрати, вивести чи відбілити, а найдрібніша пляма на репутації залишиться з вами назавжди.

Як будувати бізнес, репутацію, команду та клієнтський сервіс першою нам розповіла автор та дизайнер ювелірного бренду Guzema Fine Jewelry Валерія Гузема.

Незаплямована репутація: Валерія Гузема 1

Репутація – це наше обличчя, наш статус та філософія, яку ми формуємо. Буквально наше відображення. Я вірю, що репутація формується, насамперед, вчинками. Ми не можемо нести у світ певну ідею, ділитися поглядами на життя, а діяти на противагу.

Завжди знайдеться той, хто формує свій статус на чорному піарі. Але це тому, що скандал набагато легше роздути, аби про нього всі почули, ніж створити щось вагоме і змусити про це говорити. Чорний піар – це те, що ти зробив сьогодні, а вже ввечері всі про це знають, навіть прес-реліз не треба. 

Я маю принципи, якими керуюсь по життю. Один з них – класичний кантівський: ставитись до людей так, як хочеш, щоб ставились до тебе. 

Перед співпрацею ми намагаємось дізнатися якомога більше про наших партнерів. Тут репутація також грає роль. Якщо бізнес має сумнівну репутацію, ти точно про це колись чув і знаєш, що треба придивлятись пильніше.

Репутація – це комплекс. Починаючи від відповіді менеджера на дзвінок до моменту переговорів з партнерами та відносин в команді. Із цих маленьких деталей формується враження клієнта про наш бренд. 

Незаплямована репутація: Валерія Гузема 2

У нас є правила, як відповідати у соцмережах, як реагувати на коментарі, як зустрічати клієнта. Все це прописано, але, якщо чесно, ми до них дійшли тільки згодом. Спочатку ми просто робили все, керуючись інтуїцією. 

Робота віднімає найбільшу частину життя. Для мене дуже важливо, щоб уся моя команда почувала себе комфортно та з радістю йшла на роботу. Я створюю для цього певну атмосферу в колективі: ми проводимо тімбілдінги, корпоративи, усілякі позаробочі івенти. Все так, як хотіла б для себе. 

Бувають індивідуальні проблеми з клієнтами. Наприклад, незадоволення у чомусь. В такому випадку ти маєш об’єктивно поглянути, твоя це провина чи ні. Для нас клієнт завжди правий. Як правило, якщо трапляється непередбачувана ситуація, ми швиденько робимо міні-збори, де менеджери вирішують, як її виправити та знаходять рішення. Але це швидше робочі моменти, а не репутаційні.

Так випадково трапилося, що я стала обличчям власного бренду. Все банально: в мене не було коштів на модель, коли я тільки починала, тому в першій зйомці я взяла участь сама. Потім все пішло за інерцією: зйомка за зйомкою, і всі вже звикли, що це я. 

Я вірю в те, що люди змінюються та кожен має право на помилку. Я не суджу по відгуках, намагаюся відчути людину на власному досвіді. 

Незаплямована репутація: Валерія Гузема 3

Я прибічник того, щоб вчитись на чужих помилках. Згадати хоча б такі світові бренди, як Dolce&Gabbana. У 2018 році бренд запустив недоречний кампейн, чим образив населення Китаю. Це вплинуло на репутацію модного дому і, не дивлячись на їхню потужність, термін роботи в індустрії та зв’язки, були змушені відмінити показ.

У нас багато джерел, з яких ми отримуємо відгуки про наш бренд: соцмережі, статті у медіа, приватні розмови. 

Творчість – дуже тонка субстанція, тому законкурентами ми зазвичай не стежимо, аби натхнення йшло зсередини. Проте я слідкую за світовими брендами, цікавими кейсами у сфері обслуговування та маркетингу.  

У вас ніколи не буде другого шансу справити перше враження. Як правило, людину зустрічають по одягу, тому завжди важливо виглядати охайно і не вульгарно. Ось чому я обираю стиль smart casual – це завжди актуально і для роботи, і для прогулянки з друзями. Хоча інколи я люблю бути бунтарем. Ну а догляд за своїм гардеробом довіряю лише професіоналам.

Незаплямована репутація: Валерія Гузема 4

Проект створено за підтримки мережі хімчисток UNMOMENTO, місія котрої – створювати бездоганність та дарувати впевненість, чистоту і радість! Компанія має за плечима 24-річний досвід на ринку послуг з професійного догляду за одягом, взуттям, аксесуарами і меблями. Серед головних переваг UNMOMENTO – відкритість та чесність, професійна команда, постійне впровадження нових технологій, введення нових сервісів і послуг, а також бездоганна репутація, набута завдяки індивідуальному підходу до клієнтів, для яких кожна річ – це непросто одяг, а цінні спогади.

Фото: Ден Бобров

Mua: Givenchy Beauty

Hair: Наталя Савіченко (Elixir Spa Deluxe)

23-59