Незаплямована репутація: Світлана Юлдашева

Незаплямована репутація: Світлана Юлдашева

Ще легендарний Джон Рокфеллер казав: «Заробіть репутацію і вона буде працювати на вас». Чи цей принцип досі актуальний, ми вирішили розпитати у керівниць компаній та брендів, яким вдалось не забруднити своє ім’я не лише у межах власного офісу чи шоуруму. Тому за підтримки мережі хімчисток UNMOMENTO ми поговорили з відомими у бізнесі жінками про те, чому їдкі сліди від кави, фарби, гранату та бруду можна випрати, вивести чи відбілити, а найдрібніша пляма на репутації залишиться з вами назавжди.

Про те, як потрібно прощатися з колегами та співробітниками, аби не було неприємностей, чому бізнесу хімчисток не вдалось домовитись про спільні правила корпоративної етики та яким девізом слід користуватися керівникам компаній, нам розповіла керуючий партнер мережі хімчисток UNMOMENTO та студії чистки та редизайну OSCAR Dry Clean Studio Світлана Юлдашева.

Незаплямована репутація: Світлана Юлдашева 1

У моєму розумінні, репутація — це те, як тебе сприймає зовнішній світ. Ми не можемо подобатися всім. Але у роботі, як і в житті, важливі дві складові. Перша — коли ти, дивлячись на себе в дзеркало, можеш щиро сказати, що не зробив жодної підлості. Друга — ставитися до людей чесно, щиро і так, як би хотілося, щоб ставилися до тебе.

Репутація не має вихідних. Щодня ми здійснюємо якісь дії, спілкуємося з людьми. Особливо це важливо для керівників компаній, які взаємодіють зі співробітниками. Я завжди намагаюся бути в балансі зі своєю совістю та залишати право на дзвінок — я можу зателефонувати будь-якій людині, з якою спілкувалася і раніше.

Репутація власника або керівника, як матриця, лягає на репутацію бренду. Для мене люди і репутація — це найбільша цінність. Репутація, як і відносини – це постійна робота.

Звичайно, при прийомі на роботу кандидата на посаду ми користуємось рекомендаціями з попереднього місця роботи. Це можна і потрібно робити. Але я все ж більше спираюся на своє враження. Коли ставиш конкретні питання, необхідно дуже уважно слухати як і про що людина розповідає.

Незаплямована репутація: Світлана Юлдашева 2

У мене є спеціаліст, який моніторить відгуки. Ми намагаємося максимально оперативно на них реагувати. Це болюча тема для будь-якого керівника, який займається сервісом: завжди будуть люди, які напишуть, як все погано. У нашій культурі немає звички написати, як добре було виконано замовлення і як все сподобалося, тому негативних відгуків набагато більше. Але якщо ми справді в чомусь винні, то намагаємося виправити це, вибачитися перед клієнтом і більше не повторювати. Ми робимо все, аби клієнт був щасливий.

Чудово, коли люди, які працюють в одному сегменті, можуть домовитися про певні правила корпоративної етики. На жаль, нам з хімчистками це так і не вдалося. Коли конкуренти пропонують орендодавцям великі гроші,  аби перекупити приміщення, пишуть неправдиві відгуки — це дуже некрасиво.

У тому, що стосується позиціонування бренду та його репутації, ми рівняємося на Louis Vuitton. Зверніть увагу, у них ніколи немає знижок, тому що бренд є цінність. Клієнт завжди повинен бути на першому місці; бренд повинен не лише задовольняти потреби, а й обов’язково дивувати та передбачати всі бажання клієнта. Саме в «OSCAR» ми робимо все можливе, щоб запропонувати сервіс такого рівня та забезпечуємо індивідуальний підхід на всіх рівнях обслуговування.

До нас в «UNMOMENTO» та «OSCAR Dry Clean Studio» йдуть за якістю. У студії «OSCAR» взагалі така репутація, що всі знають — якщо не зробить «OSCAR», то не зробить ніхто. Ім’я має значення. Ми ж не підемо лікувати зуби до студента-третьокурсника. Знання та досвід напрацьовуються з часом.

Незаплямована репутація: Світлана Юлдашева 3

Люди хочуть бачити бренди і людей за ними екологічними, чесними, відкритими. Тому якщо ти зробив комусь погано, а потім церкву збудував, це не працює. У всіх сферах свого життя, у всіх проявах та комунікаціях ти повинен притримуватися своїх єдиних цінностей і бути чесним перш за все сам з собою.

Найпростіший секрет репутації — чесність. Мені подобається вислів Миколи Островського: «Жити потрібно так, щоб не було нестерпно боляче за безцільно прожиті роки». Перефразовуючи його, можу сказати, що жити потрібно так, аби не було соромно за свої вчинки.

Проект створено за підтримки мережі хімчисток UNMOMENTO, місія котрої – створювати бездоганність та дарувати впевненість, чистоту і радість! Компанія має за плечима 24-річний досвід на ринку послуг з професійного догляду за одягом, взуттям, аксесуарами і меблями. Серед головних переваг UNMOMENTO – відкритість та чесність, професійна команда, постійне впровадження нових технологій, введення нових сервісів і послуг, а також бездоганна репутація, набута завдяки індивідуальному підходу до клієнтів, для яких кожна річ – це непросто одяг, а цінні спогади.

Фото: Ден Бобров

Mua: Givenchy Beauty

Hair: Наталя Савіченко (Elixir Spa Deluxe)

23-59