Незаплямована репутація: Мартіна Макєєва

Незаплямована репутація: Мартіна Макєєва

Ще легендарний Джон Рокфеллер казав: «Заробіть репутацію і вона буде працювати на вас». Чи цей принцип досі актуальний, ми вирішили розпитати у керівниць компаній та брендів, яким вдалось не забруднити своє ім’я не лише у межах власного офісу чи шоуруму. Тому за підтримки мережі хімчисток Unmomento ми поговорили з відомими у бізнесі жінками про те, чому їдкі сліди від кави, фарби, гранату та бруду можна випрати, вивести чи відбілити, а найдрібніша пляма на репутації залишиться з вами назавжди.

Чому сьогодні власникам бізнесу потрібно вибудовувати свій бренд, як смартфон став засобом першої необхідності, хто в Україні веде бізнес з кришталевою репутацією та на які види поділяються керівники – ми поговорили із засновницею продакшну «Here Action Production» Мартіною Макєєвою.

Незаплямована репутація: Мартіна Макєєва 1

У сучасному світі, коли навіть юристів вже замінюють боти, і все навколо стає інноваційним, людина, як бренд, має дуже велику вагу. І її репутація також. Саме тому зараз вкрай популярні Youtube-канали, адже там людина, як власний медіа ресурс, вона може формувати та контролювати свій публічний образ. Навіть мільярдери самі ведуть свої сторінки в Інстаграм та Фейсбук, бо знають, що це місце, де вони можуть не просто висловити свою думку, але й захистити свої інтереси. Це певний особистий рупор.

От, наприклад, Гарік Корогодський мені розповідав, що виділяє собі три дні, їде в готель та пише пости наперед, бо це наче частина його роботи. Я підтримую такий підхід. Він інвестує в себе, як в бренд!

Півроку тому я зняла своє перше шоу на YouTube – бізнес-реаліті «Win-Win Show» для Василя Хмельницького. Після цього я зрозуміла, як круто робити «трушні» проекти, де має значення лише крутий контент. З цього моменту почалося моє спілкуватися з людьми, які планують стратегії на 10 років вперед, мають інші цілі, розуміють, що гроші довкола, а знайти інвестора легше, ніж клацнути пальцями. Я сказала собі: «Мартіно, чого ти сидиш?» і почала змінювати своє життя та формувати команду нашого «Here Action Production».

Незаплямована репутація: Мартіна Макєєва 2

Я була на тренінгу у Аркадія Цукера, де він сказав, що зараз смартфон — перша необхідність на рівні засобів гігієни. Так от, я вірю в те, що за кілька років Youtube-канали також будуть такою необхідністю. У кожного великого бренда (компанії) і бренда (людини) буде свій канал. Сайти, глянцеві журнали, зовнішня реклама – вмруть. Тому я вирішила зайняти цю нішу!

Для того, аби сформувати репутацію сильного бренду чи персони, важливо знайти свою нішу. От я люблю шукати себе в тих сферах, котрі ще не зайняті чи хоча б не переповнені. Як-от з віршами — коли я почала писати поезію, публікувати її та виступати на публічних читаннях, крім мене та Вані Якімова нікого не було, хто б цим займався та був на слуху. Тому цей проект вистрілив та став затребуваним.

Незаплямована репутація: Мартіна Макєєва 3

Раніше не було жодного продакшна, до якого могли звернутися бренди по допомогу. Все робили блогери самі на колінках. Якщо Нова пошта вирішить завести YouTube-канал (а вона захоче завести канал), то їм просто ні до кого йти. А тепер є я!

Я 17 років на телебаченні. І я зрозуміла, що весь цей час я напрацьовувала замовників. Кожне моє інтерв’ю – це нетворкінг. Мені пощастило, що я починала з журналістики. Вона дала мені купу знайомств, зустрічей та неймовірний досвід, який сформував мою репутацію. І все це передається і на мій новий проект. Зараз я можу знайти вихід на будь-яку людину, для мене не існує зачинених дверей.

В моїй кар’єрі на телебаченні не раз траплялось, що доводилося знімати проекти, які я знімати не хотіла. Наприклад, проект про водіїв, взагалі не моя тема. Але телеканал вирішив, що його глядачу це цікаво і ти просто змушена це знімати. YouTube — це зовсім інший рівень свободи!

Незаплямована репутація: Мартіна Макєєва 4

Андрій Федорів для мене топ-приклад, на кого я рівняюся в бізнесі, в тому числі, і в плані репутації. Він один з небагатьох, хто віддає відсоток прибутку своєї компанії працівникам. Він думає не на три, а на п’ять кроків вперед. І здавалося б, в основі його проектів лежать досить прості ідеї, однак майже всі великі українські бренди – його клієнти.

Я хочу, щоб колись всі великі бренди стали і моїми клієнтами!

Проект створено за підтримки мережі хімчисток UNMOMENTO, місія котрої – створювати бездоганність та дарувати впевненість, чистоту і радість! Компанія має за плечима 24-річний досвід на ринку послуг з професійного догляду за одягом, взуттям, аксесуарами і меблями. Серед головних переваг UNMOMENTO – відкритість та чесність, професійна команда, постійне впровадження нових технологій, введення нових сервісів і послуг, а також бездоганна репутація, набута завдяки індивідуальному підходу до клієнтів, для яких кожна річ – це непросто одяг, а цінні спогади.

Фото: Ден Бобров

Mua: Givenchy Beauty

Hair: Наталя Савіченко (Elixir Spa Deluxe)

23-59