Незаплямована репутація: Інна Поперешнюк

Незаплямована репутація: Інна Поперешнюк

Ще легендарний Джон Рокфеллер казав: «Заробіть репутацію і вона буде працювати на вас». Чи цей принцип досі актуальний, ми вирішили розпитати у керівниць компаній та брендів, яким вдалось не забруднити своє ім’я не лише у межах власного офісу чи шоуруму. Тому за підтримки мережі хімчисток Unmomento ми поговорили з відомими у бізнесі жінками про те, чому їдкі сліди від кави, фарби, гранату та бруду можна випрати, вивести чи відбілити, а найдрібніша пляма на репутації залишиться з вами назавжди.

Про те, як збудувати всеукраїнський бізнес, навіщо розмежовувати власну репутацію та репутацію компанії та як отримати підтримку клієнтів у кризових ситуаціях ми поговорили зі співзасновницею компанії Нова пошта Інною Поперешнюк.

Незаплямована репутація: Інна Поперешнюк 1

Репутація — це наш нематеріальний внесок. Її не можна оцінити як депозит і отримувати дивіденди, проте її потрібно заробити. Коли ти заробиш хорошу репутацію, тоді вона буде працювати вже на тебе і на твій бренд. Саме від репутації залежить, чи будуть люди до тебе приходити, користуватися твоїми послугами.

Якщо говорити про політичну репутацію, то я не знаю жодного «чистого» політика в нашій країні. В Але в Україні однозначно є багато бізнесменів із незаплямованою репутацією. Наприклад, я працюю в логістичному бізнесі, я формую бігову культуру України, проводячи марафони в 15 містах країни. Плюс, я ламаю стереотипи про українську їжу. Така моя репутація, і нічого іншого ви не знайдете. У мене є сім’я, свої культурні цінності, які я доношу у соціальних мережах, спілкуванні та інтерв’ю. У такий спосіб я формую свою позитивну репутацію.

Репутація Нової пошти залежить не тільки від моєї репутації, але і від усієї команди — як співзасновників, так і з дій кожного співробітника, яких 28 тисяч. Те, що ти вкладаєш в бізнес, потім працює на бізнес і люди приходять. Навіть якщо сталася неприємність з вини Нової пошти, я відкрита до звернень і відразу реагую, вирішую ці питання.

В Україні зараз такий час, що люди цінують не бренд, а продукт. Буквально три роки тому всі думали, що iPhone найкрутіші телефони у світі. А зараз, враховуючі попит на нові моделі, багато хто перейшов на Samsung і Huawei, тому що перший класно фотографує, а у другого багато функціоналу. І тут репутація iPhone не спрацювала, люди перейшли на продукт.

Незаплямована репутація: Інна Поперешнюк 2

У кожного бізнесу є свій рецепт репутації. У Нової пошти це однозначно сервіс. Нічого іншого у нас немає, ми нічого не виробляємо. Клієнту головне, щоб посилка прийшла вчасно і ціла.

У нас є ціла PR-команда, яка щодня моніторить усе, що стосується Нової пошти. Також у нас є Кодекс корпоративної етики, де чітко прописані межі поведінки, в тому числі й у соцмережах. На щастя, коли я в стрічці зустрічаю наших співробітників, які пишаються своєю роботою, це тільки додає мені сил. 100% наших працівників є офіційно працевлаштовані у нашій компанії. Ми надаємо хороший соціальний пакет зі страховкою, навчанням, корпоративним університетом. Потрапивши до нас звичайним оператором, ви можете зробити кар’єру і стати директором. Такий шлях пройшли майже всі наші топ-менеджери.

Ми не перевіряємо соцмережі усіх співробітників компанії, адже це особиста справа кожного. Наприклад, в реальному житті людина може працювати хірургом, але в соцмережі не публікувати деталі своєї роботи. Але ми, звісно, перевіряємо репутацію, якщо мова йде про позиції з топ-менеджменту. Ми вивчаємо відгуки та враховуємо зворотний зв’язок з попередніх місць роботи, дивимося інтерв’ю та скандальні матеріали. Для рядових співробітників орієнтуємося на відгуки попередніх роботодавців. Іноді дивимося адміністративну історію, перевіряємо судимості, адже робота матеріально відповідальна. Також у нас є внутрішня служба безпеки, яка перевіряє партнерів і франшизи, які до нас заходять.

Незаплямована репутація: Інна Поперешнюк 3

Я обережно ставлюсь до тих, хто намагається побудувати репутацію на благодійних проектах. Замовити коробки цукерок, привезти їх і зробити дві планові фотографії — це не благодійність. У такому ключі це висмоктування грошей з усього і вся, і не факт, що гроші доходять до тих, кому вони потрібні. Я знаю багато випадків, коли у відомих людей, бізнесменів, депутатів випрошували речі, техніку для інтернатів, а по факту вони там були не потрібні, або й взагалі не потрапляли до місця призначення.

Я благодійниця без грошей. У мене свій проект «Команда чарівніків». Ми з друзями приїжджаємо в дитячі будинки і привозимо емоції. Це різні майстер-класи: і цукерки ми робимо, і вчимося наносити макіяж із візажистом, і цікаві зачіски робимо, і привозимо фотозони для сімейних фото. І коли ми тільки починали цю справу, у нас всюди запитували, навіщо це нам і чи йдемо ми в політику. Але ми це робимо просто тому, що отримуємо задоволення: з нами діти відкриваються, спілкуються, сміються, пробують нове, вони чекають дива.

Я не один раз отримувала звання благодійниці року. Ця діяльність впливає тільки на мою особисту репутацію, але не на репутацію бренду. Я розділила ці поняття. Від Нової пошти ми проводимо бігові марафони та соціальний проект «Гуманітарна пошта» (з початком АТО ми доставляємо посилки волонтерів безкоштовно). І ці проекти працюють на репутацію Нової пошти.

Для мене прикладом роботи з репутацією є McDonald’s. У них все ідеально і всередині, і зовні. Завжди смачно і немає скандалів. Їх ніколи не зраджують: якщо ти голодний, ти завжди йдеш в McDonald’s. Я не раз відвідувала дні відкритих дверей компанії та бачила всі процеси готування. У них ще й  вражаюча система обліку персоналу, на яку ми рівняємося.

У нас був показовий випадок два роки тому, коли наша репутація себе виправдала. До нас прийшла нічим не аргументована перевірка. Вони окупували офіс в Києві, перевіряли відділення. Була плутанина в документах, а перевіряючі дуже нахабно себе поводили. І ось тут репутація Нової пошти дала про себе знати: весь фейсбук нас підтримав. І це тільки завдяки стійкості репутації бренду. Ми відверто розповіли в соцмережах, що до нас прийшли з обшуком, нас закривають. І більше ми нічого не робили, все владнали люди.

Незаплямована репутація: Інна Поперешнюк 4

За свій впевнений досвід робочих зустрічей, переговорів та знайомств, точно можу сказати, що зустрічають не по одежині. Я не буду вдивлятися в бренди чи поєднання фактур в одязі, але точно зверну увагу на акуратність. Неофіційно цей критерій є лакмусовим папером людини. Бо якщо вона слідкує за охайністю власного зовнішнього вигляду, то більше ніж вірогідно, що ця риса буде прослідковуватися у роботі і спілкуванні. Неважливо й також, у що саме вдягнена людина: джинси чи діловий костюм. Проте, якщо співрозмовник обере для зустрічі зручний кежуал, мені так краще. Бо сама люблю такі речі і точно буду почувати себе вільніше у бесіді.

Проект створено за підтримки мережі хімчисток UNMOMENTO, місія котрої – створювати бездоганність та дарувати впевненість, чистоту і радість! Компанія має за плечима 24-річний досвід на ринку послуг з професійного догляду за одягом, взуттям, аксесуарами і меблями. Серед головних переваг UNMOMENTO – відкритість та чесність, професійна команда, постійне впровадження нових технологій, введення нових сервісів і послуг, а також бездоганна репутація, набута завдяки індивідуальному підходу до клієнтів, для яких кожна річ – це непросто одяг, а цінні спогади.

Фото: Ден Бобров

Mua: Givenchy Beauty

Hair: Наталя Савіченко (Elixir Spa Deluxe)

23-59