fbpx

Netflix створили лінію люксових суконь

Netflix створили лінію люксових суконь

Популярний стримінговий сервіс тепер створює не тільки телевізійний контент, а ще й привертає увагу поціновувачів ексклюзивного одягу. Днями компанія оголосила про свою першу fashion-колаборацію, організованою для промоутування нового серіалу.

Спільно з американською люксовою маркою Halston сервіс розробив капсульну колекцію, присвячену міні-серіалу про американського дизайнера «Холстон». Його прем’єра відбулась на Netflix минулого тижня, а робота над колекцією тривала з лютого місяця.

Усього до неї увійшли 10 суконь вартістю від 995 до 1595 доларів. Натхненням для створеня образів стали роботи дизайнера Роя Хостона Фровіка, який заснував бренд Halston у 1968 році. За дизайн нових суконь відповідали креативний директор бренду Роберт Родрігес та дизайнер костюмів серіалу Сан-Хуан.

Netflix створили лінію люксових суконь 1

«Це була можливість повернути культові сукні, створені самим Холстон, але переосмислити їх, щоб зробити їх більш сучасними», — зазначив Родрігес.

До речі представники Netflix заявили, що компанія не одержить ніякого прибутку від продажу колекції. Метою проекту стало маркетинговоге партнерство для просування обох брендів.

Netflix створили лінію люксових суконь 2
Читай нас в Google News
Підписатися
23-59