Консалтингова компанія Brand Finance оновила свій рейтинг найцінніших брендів одягу Apparel 50. Експерти зазначили, що загалом вартість п’ятдесяти провідних світових брендів знизилася на 8% через пандемію коронавірусу.
Складаючи рейтинг, Brand Finance оцінюють не тільки фактичну вартість компанії, але й такі моменти, як сприйняття бренду аудиторією, ринкова оцінка та прибутки, пов’язані з репутацією бренду. Перше місце цього року в списку займає бренд Nike, який очолює рейтинг вже сьомий рік поспіль.
Сильно відстає від Nike бренд Gucci, що заслужив друге місце. А далі за ним слідують Louis Vuitton і Adidas.
Найбільш швидкозростаючим модним брендом стала спортивна марка Fila: вартість бренду збільшилася на 68% — до $ 2,7 мільярда після перезапуску в 2018 році.
А от антирекорд належить американському бренду Coach, що показав найбільше падіння вартості — на 31%, до $ 4,7 мільярда в порівнянні із загальним падінням на 8% в секторі одягу в середньому по ринку.