McDonald’s і Starbucks переходять на «розумні» горнята

McDonald’s і Starbucks переходять на «розумні» горнята

Нещодавно компанія Starbucks вже закликала споживачів замовляти каву без молока, адже його виробництво є шкідливим для екології. А нещодавно оберігати природу корпорація почала разом з іншим гігантом –  McDonald’s.

Спільними зусиллями вони розробили декілька прототипів багаторазових смарт-горнят. Протягом двох років спеціалісти працювали над проектом проєктом NextGen Cup, метою якого є створення довговічного посуду та умов, у яких його можна використовувати повторно.

Це завдання є дуже важливим для екології, адже корпорації щорічно виготовляють мільярди паперових горнят з пластиковим покриттям, що не підлягає переробці.

McDonald’s і Starbucks переходять на «розумні» горнята 1

Наразі їм вдалось створити чашки з RFID-чіпами та QR-кодами. Покупці будуть сканувати їх та викидати у спеціальні контейнери. Цей експеримент вже діє у McDonald’s і Starbucks у Сан-Франциско і Пало-Альто, Каліфорнія.

McDonald’s і Starbucks переходять на «розумні» горнята 2
23-59