Популярна мережа закладів швидкого харчування у багатьох країнах досі працює в карантинному режимі, але це не завадило компанії організувати нову яскраву колаборацію. Днями стало відомо, що McDonald’s створили спільну колекцію із adidas!
Вона створена на підтримку молодіжного турніру по баскетболу All-American Games (AAG), у рамках якого і співпрацюють бренди. Цього року, через пандемію, турнів був скасований, але автори колекції таким чином вирішили підтримати дух молодих спортсменів.

Сама колекція отримала назву «Sauce Pack», а натхненням для неї стали фірмові соуси McDonald’s. Вона складається із чотирьох видів футболок та кросівок, а у рекламі знялись баскетболісти Джеймс Харден, Даміан Ліллард та Трейсі МакГреди.

Новинки продаватимуться онлайн у Китаї, Японії, Малайзії, Гонконгу, Південній Кореї, Індонезії, на Тайвані та Філіпінах, а також у деяких магазинах Adidas.
