fbpx

«Дім Ґуччі», «Емілі в Парижі», «Гра в кальмара»: як гучні стрічки вплинули на продаж модних товарів

«Дім Ґуччі», «Емілі в Парижі», «Гра в кальмара»: як гучні стрічки вплинули на продаж модних товарів

Глобальна рітейлінгова платформа Lyst опублікувала традиційний щоквартальний рейтинг найпопулярніших модних брендів та товарів The Lyst Index за четвертий квартал 2021 року.

Формула, що лежить в основі індексу, аналізує поведінку користувачів Lyst, а також містить дані пошуку Google і згадки в соціальних мережах. Головною особливістю рейтингу стало те, що екранний стиль персонажів фільмів та серіалів значно підвищив інтерес покупців до певних товарів. «Дім Ґуччі» допоміг зробити лофери Gucci 1953 Horsebit найпопулярнішим чоловічим виробом. А серіали «Спадкоємці», «І просто так», «Емілі в Парижі» і навіть «Гра в кальмара» викликали значний попит на речі, які носили головні герої. 

Balenciaga зберігає свою позицію найпопулярнішого бренду у світі другий квартал поспіль. Зв’язок між спортом і модою продовжує зростати, і великі люксові бренди призначають спортсменів амбасадорами та випускають нові колекції для активного відпочинку. Серед найпопулярніших товарів кварталу — капелюх Prada Re-Nylon, стьобаний жакет Frankie Shop, куртка Arc’Teryx Alpha SV і балаклави від Miu Miu і Stone Island. 

Читай нас в Google News
Підписатися
23-59