Напередодні свого stream fashion show ‘Love Kyiv’, яке пройде вже 30 серпня, дизайнер Жан Гріцфельдт в колаборації з блогерами з TikTok-ком’юніті ULoveHome презентували спільну фотосесію.

В об’єктиві фотографа Ірини Скиби (@ isky.jpg) тіктокери-мільйонники – Даня Вегас, Соня Садовська, Максим Скоморох, Лана Тимон, Аня Тимошенко, Даня Галицький – постали в трендовому одязі бренду Jean Gritsfeldt. Метою було звернути увагу громадськості на навколишній світ, закликати до усвідомленого споживання, мотивувати людей бути більш раціональними у виборі речей.


Зйомки фотосесії проходили в значущих місцях рідного міста Жана Гріцфельдта – Києва. Образи чотирьох стихій – вода, земля, повітря і вогонь, а також п’ятий елемент – сама людина – уособлюють внутрішню свободу людей, незважаючи на закриті кордони між країнами і обмежене пересування через пандемію.


«Останні пару років, але в минулому сезоні особливо гостро, я відчув наростаюче обурення планети. Відкривши главу нової історії бренду Jean Gritsfeldt показом Out Of System, я вийшов із «системи» і перестав дотримуватися фіксованого календаря і шаблонного підходу до випуску нових колекцій. Все повинно змінюватися і розвиватися, без повернення до звичних бізнес-моделей. З огляду на поточні обставини, мій бренд продовжить свій курс ковзання по хвилях радикальних змін, змінюючи темп звичних дат і графіків », – коментує Жан Гріцфельдт.

В такий спосіб дизайнер анонсував показ колекції ‘Love Kyiv’ by Jean Gritsfeldt, який вже наступної неділі пройде в новому технологічному форматі з дотриманням правил карантину. І, як завжди, в несподіваній локації.


«Адаптивність – нова реальність. Ми можемо перебувати в усвідомленому ув’язненні, але за допомогою високих технологій продовжувати розвиватися та творити. Давайте переживемо цей складний період разом, висловлюючи любов людям і місту, яке дало нам тепло. Підтримайте нас! » – каже дизайнер.