fbpx

К’яра Ферраньї запускає власну лінію косметики

К’яра Ферраньї запускає власну лінію косметики

До переліку зірок, що прагнуть підкорити індустрію краси, приєдналась й італійська блогерка К’яра Ферраньї. Дівчина вже давно має власний бренд одягу та аксесуарів, а тепер прихильники модниці зможуть придбати і її авторську косметику.

Авторка одного з найуспішніших у світі блогів The Blonde Salad днями анонсувала запуск власної лінії декоративної косметики Chiara Ferragni. Нагадаємо, що раніше блогерка вже створювала свою колекцію косметики, але у колаборації з Lancome. До її ж першої власної колекції увійшли три відтінки помади, туш для вій, рум’яна, палетка тіней і гель для брів. Всі продукти мають рожеве блискуче пакування з фірмовим логотипом Ферраньї у вигляді блакитного ока.

К'яра Ферраньї запускає власну лінію косметики 1

Продукція доступна в інтернет-магазині самої К’яри, а також у корнерах Douglas в Італії, Іспанії та Португалії. Ціни на товари варіюватимуться від 20 євро до 49 євро. Косметика стане продовженням бренду Chiara Ferragni, який вона заснувала в 2013 році.

“Chiara Ferragni – це синтез багатьох цінностей, у які ми віримо та які ми пропагуємо: впевненість у собі, завзятість, іронія та постійне прагнення до нових цілей. За багато років вона стала орієнтиром для різних поколінь у світі, які захоплюються її силою, позитивом і здібностями”, — зазначив Фабіо Пампані, директор Douglas Southern Europe.

Читай нас в Google News
Підписатися
23-59