Компанія Heinz випустила найскладніший у світі пазл

Компанія Heinz випустила найскладніший у світі пазл

Якщо ви думали, що бачили вже всі розваги протягом карантину, компанія Heinz вирішила вас здивувати, представивши іронічний продукт – пазл на 570 частинок без жодного малюнку. 

Увесь пазл – це просто суцільне поле червоного кольору – відтінку, який належить легендарному кетчупу Heinz. 

«У період, коли у кожного з нас з’явилося більше вільного часу і популярність пазлів стрімко зростає, ми вирішили поєднати ці два чинники, – пояснив Девід Чалберт, старший бренд-менеджер Heinz Tomato Ketchup. – Ми прагнемо дарувати посмішки любителям нашого кетчупу, і ця кумедно повільна, повністю червона головоломка, здається мені, ідеально підходить для даної мети».

Пазли мають лімітований тираж, але будуть доступні у 17 країнах. «Heinz знає, що хороші речі вимагають часу», – йдеться в описі відео, яке продемонструвала компанія в соціальних мережах. 

23-59