Видання Bloomberg нещодавно повідомило, що вартість бренду нижньої білизни Skims Кім Кардаш’ян зросло вдвічі всього за дев’ять місяців. В квітні минулого року його оцінювали в 1,6 млрд доларів, а на сьогодні ця сума зросла до 3,2 млрд доларів.
Кім та Йенс Греде зберегли контрольний пакет акцій компанії та не збираються продавати Skims чи розміщувати цінні папери на біржі в найближчий час.
Залучені кошти компанія направить на укріплення балансу та на фінансування планів по розширенню бізнесу, включаючи доставку продукції за межі США.
В жовтні минулого року Skims випустила спільну колекцію з Fendi. Продажі за перші 10 хвилин після релізу перевищили 3 млн доларів, а більша частина замовлень поступила з-за кордону.
Від самого початку Skims спеціалізувалися на стягуючій білизні. Але на фоні пандемії вирішили розширити асортимент піжамами, спортивними штанами, одягом для відпочинку та речами базового гардеробу.