У кожної з представниць сімейства Кардаш’ян-Дженнер є свій бізнес, але повторювати досвід сестер та працювати у сфері моди чи краси Кендалл вочевидь не налаштована. Замість цього модель почала підкорювати зовсім іншу індустрію.
В своєму Instagram-акаунті модель оголосила про запуск власної торгової марки текіли під назвою 818. За словами зірки, над цим проектом вона працювала цілих чотири роки і зараз в асортименті бренду вже представлено три види напою: «Blanco Tequila», «Reposado Tequila» і «Añejo Tequila».
Виробляють продукт у мексиканському штаті Халіско і дітище Кендалл вже навіть встигли оцінити на конкурсі World Tequila Awards. Там вона отримала нагороду за кращу текілу, витриману від 2 до 11 місяців в дерев’яних бочках.
Також виявилось, що модель вже декілька раз натякала на запуск новинки в своїх публікаціях. Ще декілька тижнів тому вона поділилась в Instagram фото з відпочинку, на яких можна помітити пляшку 818.
Коли саме нова текіла надійде у продаж, поки невідомо, але за словами Кендалл, це станеться вже зовсім скоро.