Популярний бренд взуття із 24-річною історією розширяє свій спектр впливу. Відтепер прихильники марки будуть полювати не лише на омріяне взуття, а й на ексклюзивну косметику.
Компанія Jimmy Choo, що раніше випускала лише взуття та аромати, оголосила про запуск своєї першої бьюті-лінійки. У неї увійшли помади у 10 відтінках, 8 кольорів лаків для нігтів та 6 нових парфумів. Усі новинки мають надзвичайно красивий дизайн, адже творці намагались зробити косметику справжньою прикрасою туалетного столику.

Помади поміщені у золотисті футляри, прикрашені сферами, а лаки для нігтів продаються у скляних багатогранних пляшках. До речі, нові засоби мають ще й легкий аромат парфюму Iris Crush, що базується на нотах ірису та фрезії. Також у лінійнку увійшли парфюми I Want Oud та Amber Kiss

Придбати новинки поки що можна лише у лондонському універмазі Harrods.
