fbpx

Фелікс, принц Данії, дебютував у рекламній кампанії ювелірного бренду

Фелікс, принц Данії, дебютував у рекламній кампанії ювелірного бренду

19-річний принц Данії Фелікс став обличчям останньої колекції ювелірного бренду Georg Jensen, яку розробила Жаклін Рабун, повідомляє видання Tatler. 

Фелікс, принц Данії, дебютував у рекламній кампанії ювелірного бренду 1

Коли спадкоємці займають певну сходинку в ієрархії престолонаслідування і вона далека від коронування, вони займаються своєю кар’єрою. Для принца Фелікса це перший модельний досвід, в той час як його старший брат, 22-річний Ніколай, з 2018 року приймає участь в модних дефіле та фотосесіях. Нещодавно він прикрасив обкладинку журналу Vogue Scandinavia.

Принц Фелікс продемонстрував декілька ювелірних прикрас з чоловічої колекції – два намиста та два браслета вартістю від 396 до 920 євро.

Фелікс, принц Данії, дебютував у рекламній кампанії ювелірного бренду 2

Відомо, що данський спадкоємець у серпні минулого року вступив до Королівської Данської військової академії, збираючись стати армійським лейтенантом. Але через два місяці після початку тренувань вирішив її покинути, зрозумівши, що це не його покликання. 

Бренд Georg Jensen, який рекламує принц Фелікс, був заснований в 1904 році данським майстром Георгом Йенсеном.Зараз він виробляє ювелірні вироби, годинники і предмети інтер’єру.

Читай нас в Google News
Підписатися
23-59