В наш час більшість зірок не обмежується тільки тим заробітком, який їм приносить шоу-бізнес. Хтось починає будувати свої б’юті-імперії, а от Дженніфер Лопес, як і Сара Джессіка Паркер, вирішила зосередитися на дизайні взуття.
Днями співачка представила нову авторську колекцію, до якої увійшо екстравагантне взуття у стилі 90-х. Лінійка отримала назву Hit Play, а головними новинками стали туфлі на підборах зі стразами, гостроносі високі замшеві чоботи, ботильйони і кросівки зі вставками з штучної овчини.
Обличчям нової рекламної кампанії звісно стала сама Дженніфер, яка позує у сяючому рожевому комбінезоні та джинсах із хутряним пальто.

“У колекції є відчуття грайливості, яка відчувається за рахунок несподіваних фактур, яскравих акцентів і захоплюючих колірних рішеннь”, — розповіла сама зірка.
Вартість взуття складає від $40 до $160, а придбати його можна буде у магазинах мережі Designer Shoe Warehouse в США і Канаді, а також на офіційному сайті компаніїї.