fbpx

Дженніфер Еністон запускає свій б’юті-бренд

Дженніфер Еністон запускає свій б’юті-бренд

Створення брендів знаменитостями останнім часом стало поширеним явищем і простіше перелічити тих зірок, в кого ще немає своєї власної торговельної марки. Слідом за Розі Хантінгтон-Уайтлі, яка представила новий косметичний бренд в серпні, про схожі наміри заявила і Дженніфер Еністон.

Зірка серіалу “Друзі” поповнила список знаменитостей, які розвивають власний б’юті-бренд. Днями вона повідомила про майбутній запуск LolaVie. Анонсом стала публікація в Instagram, в якій є два її фото зі знімального майданчика, зроблені зі спини, і на одному зі знімків позначено аккаунт LolaVie.

На сайті, який зараз показує, скільки годин залишилося до запуску бренду, спочатку з’явилася фотографія скляної ємності з гілочкою бамбука і лимоном, що може натякати на те, що бренд буде використовувати натуральні інгредієнти.

Повідомляється, що товарний знак нового бренду був зареєстрований ще в липні минулого року, а виробляти він буде засоби для догляду за тілом та обличчям, свічки, дезодоранти та інші б’юті-продукти. Відома і дата запуску — 9 вересня. Про це сказано в підписі до однієї з публікацій.

Читай нас в Google News
Підписатися
23-59