Вже не віриться, що колись потворними називали масивні кросівки Balenciaga, адже зараз дизайнери експерементують із взуттям набагато сміливіше. Та якщо до культових Tabi від Maison Margiela всі вже звикли, вироби молодого флорентійського бренду вас точно здивують.
Сколихнути інтернет вдалось дизайнеру Беате Карлссон, яка для свого бренду AVAVAV створює гіперреалістичне взуття з довгими пальцями. За її словами, ця стилістика відображає безумство нового часу з обов’язковим соціальним дистанціюванням.

До нової колекції бренду увійшли чоботи та ботфорти, що нагадують лапи справжніх монстрів. Та попри це взуття з витягнутими пальцями в темно-червоному і яскраво-зеленому кольорах розкупили за перші ж хвилини.
До речі, не забуває дизайнер і про екологічний аспект: для створення новинок були використані залишки матеріалів, запозичені у великих модних брендів. Крім того взуття продається обмеженими партіями онлайн, продається в упаковці з перероблених матеріалів і перевозиться на електромобілях.

