fbpx

Доступний люкс: Gucci вперше створили віртуальні кросівки

Доступний люкс: Gucci вперше створили віртуальні кросівки

Мода на цифровий одяг стає все більш помітною і ми не сумніваємося, що у найближчі роки саме це буде головним фешн-трендом. І на це вказує й те, що віяння почали підтримувати найбільші бренди, які диктують сучасні тенденції.

Свій перший віртуальний виріб днями представив італійський бренд Gucci. Це колаборація з білоруською компанією Wanna, що займається створенням додатків з використанням доповненої реальності. Разом вони розробили цифрові кросівки, які можна купити і приміряти в двох додатках.

Щоб їх приміряти, потрібно зайти в мобільний додаток Gucci або Wanna Kicks та придбати взуття. У додатку Gucci кросівки коштують $12, в Wanna Kicks — $9.

Виглядають кросівки ефектно: креативний директор бренду Алессандро Мікеле оформив їх у яскраво-зеленому кольорі з рожевими і блакитними деталями.

«Через п’ять або 10 років досить велику частину доходів модним брендам приноситимуть цифрові товари, — зазначив керівник Wanna Сергій Архангельський. — Наша мета як компанії полягає в тому, щоб фактично замінити фотографії продуктів чимось більш привабливим і наближеним до шопінгу в офлайні».

23-59