Якщо ваш запас настільних ігор на карантині вже пішов по десятому колу, бренди Dior та Gucci поспішають урізноманітнити дозвілля.
На сайті бренду Dior можна безкоштовно скачати меморі-гру. Вона складається з 51 пари карток з фотографіями Бріджит Нідермайєр, яка часто співпрацює з брендом і знімає кампанії для нього. На картках зображена впізнавана атрибутика, з якою протягом довгих років асоціюється бренд.

“У ці непрості часи дім Dior пропонує вам новий спосіб помріяти і розважитися за допомогою унікальної гри на запам’ятовування, створеної з фотографій Бріджит Нідермайєр”, – повідомляється на сайті бренду.
Гральні картки можна скачати на сайті модного дому і роздрукувати, після чого склеїти їх з “сорочкою”. Правила прості: картки розкладають “сорочкою” догори, кожен гравець по черзі розкриває одночасно два зображення і, якщо зображення збігаються, забирає собі пару. Виграє той, хто збере найбільше пар.

До речі, не лише Dior попіклувався про дозвілля людей. Модний дім Gucci також долучився до розваг поціновувачів бренду на карантині. Дизайнери спільно з художницею Юко Хігучі випустили книгу-розмальовку з незвичайними героями-звірятками в модних речах бренду. У книзі є завдання з пошуку речей на зображенні, порівнянні двох картинок і так далі. А на деяких сторінках автори залишили простір для творчості – їх можна розмалювати. Книгу також можна безкоштовно завантажити на сайті Gucci.