fbpx

Де придбати таку ж панаму, як у соліста Kalush Orchestra?

Де придбати таку ж панаму, як у соліста Kalush Orchestra?

Перемога Kalush Orchestra на Євробаченні наробила галасу не лише в медійному полі, а й у модній сфері. Рожеву панамку тепер хоче носити кожен, а Київстар, Укрзалізниця, Rozetka, Книгарня Є, Сушия та багато інших бізнесів навіть додали її собі на аватарки в соцмережах на знак підтримки реперів. Укрпошта навіть обіцяє випустити марку, присвячену перемозі гурту.

Та хто ж створив ту саму, оригінальну панаму для Kalush Orchestra, яка пройшла шлях від Нацвідбору до кліпу «Stefania» та перемоги на Євробаченні?

Тут усе просто – її створив молодий український бренд Shkoura. Кожна річ цього бренду неповторна, із власним гірським характером та етнічними мотивами.

Вироби Shkoura створюються високо в горах на ткацьких верстатах зразка 18 століття. Така близькість до природних процесів надає речам унікальності — фінальний продукт завжди відрізняється за формою, розміром та вагою. А найголовніше — за характером. До того ж у процесі виробництва немає жодного процесу, який би шкодив планеті. Жодної електрики чи вуглецевого сліду — лише натуральна вовна, творчість, традиції та ручна праця.

Де придбати таку ж панаму, як у соліста Kalush Orchestra? 1

«Ідея бренду з’явилась 10 років тому в Карпатах. Це був неймовірний період мого життя, саме тоді я познайомилась із дивовижною культурою ткацтва й надихнулась її красою. У мене з’явилося бажання створити в цій техніці щось особливе», — розповідає дизайнерка та автор усіх виробів бренду Олеся Заїка.

Де придбати таку ж панаму, як у соліста Kalush Orchestra? 2

Нині Kalush запустили свій мерч —  бавовняні рожеві панамки на жаркий сезон. А от панама від Shkoura — тепліший варіант, який стане яскравою родзинкою в осінніх та зимових образах. Бренд зізнається, що ледве встигає робити нові панами. Та замовити аутентичний аксесуар ще можна на сайті бренду, який доставляє свої вироби по всьому світу.

Читай нас в Google News
Підписатися
23-59