Ті часи, коли можна було чітко розрізняти чоловічий та жіночий одяг, давно позаду, адже ще з 60-х років у моду увійшов стиль унісекс. Окрім того маскулинністю у жіночому стилі давно нікого не здивуєш, а от сукні у гардеробі чоловіків — новий несподіваний хіт, особливо у TikTok.
У 21-му столітті гендерно-нейтральна мода стала ще більш актуальною. Термін «femboy» означає відмову чоловіків від будь-яких обмежень в контексті одягу. До речі його вигадали ще у 90-х шляхом поєднання слів «fem» і «boy», що разом означає «чоловіча жіночність». Тоді його і почали використовувати для опису хлопців, що не вписуються в жодні стандарти маскулінності.
Взагалі мода на андрогінність з’явилась ще за часів Девіда Боуі та Грейс Джонс, а в наш час цей тренд пропагують співаки Гаррі Стайлс та Сем Сміт, а також актор Езра Міллер. Але ті, хто пильно слідкують за трендами у TikTok, не змогли не помітити різкий стрибок популярності цього тренду. Хлопці, яким до вподоби жіночий одяг, нічого не соромляться та активно знімають відео у милих сукнях та грайливих спідницях.
Підтримують цю тенденцію і світові бренди. Ще минулого року Gucci випустили чоловічу сукню, а дизайнер Еді Сліман, що раніше змішував фемінність і маскулінність в Saint Laurent, зараз продовжує робити це в Celine.
Яскравим прикладом є і Марк Джейкобс, який публічно зізнається у любові до підборів та намист з перлами, а також син Віла Сміта, Джейден, що знімався в рекламі Louis Vuitton у спідниці.

Наразі з хештегом #femboyfriday у TikTok можна знайти понад 260 мільйонів публікацій і цей тренд не втрачає обертів. Одними з найяскравіших зірок вважаються @thatsusboi та @.jvdd, але таких акаунтів безліч і їх чисельність продовжує зростати. Очевидно, що жодні упередження в нашому світі вже не актуальні.