fbpx

Chanel відповіли на критику адвент-календаря

Chanel відповіли на критику адвент-календаря

На відео TikTok блогерки відповів президент fashion-напрямку Chanel.

TikTok блогерка Еліз Хармон купила адвент-календар Chanel, який коштує 825 доларів та зняла розпакування на своєму каналі. Усередині вона знайшла кілька помад, пробники крему, наліпки, блокнот та кілька інших дрібниць із логотипом бренду. Дівчина розкритикувала бренд за таке наповнення. Відео стало вірусним, набрало понад 14 мільйонів переглядів, а користувачі соцмережі залишили багато незадоволених коментарів. Трохи пізніше дівчина заявила, що офіційний обліковий запис Chanel заблокував її.

Chanel відповіли на критику адвент-календаря 1

Бруно Павловскі, президент fashion-напрямку Chanel, прокоментував ситуацію з адвент-календарем.

«Нам відомі коментарі, які користувачі залишають під нашими публікаціями, і ми шкодуємо, що цей календар розчарував деяких людей. Натхненний силуетом флакону Chanel №5, цей календар, доступний лише протягом короткого періоду, має унікальний дизайн та оригінальне наповнення, що робить його справжнім предметом колекціонування, про цінність якого не можна судити виключно за продуктами, які він містить», – сказав він.

Також Бруно Павловскі додав, що при створенні адвент-календаря були використані екологічні матеріали. «Я думаю, що цей календар — один із самих красивих, як з точки зору дизайну, так і з точки зору використовуваних матеріалів. Звичайно, наступного разу ми подумаємо про інший спосіб, як робити такі речі. У будь-якому випадку у нас немає цілі викликати розчарування або суперечки», – наголосив президент Chanel.

Незважаючи на те, що блогерка стверджувала про блокування свого облікового запису на сторінці Chanel, бренд спростував звинувачення і повідомив, що «не активний у TikTok» – сторінка не ведеться, і всі користувачі бачать її порожньою так  само, як і Еліз Хармон.

Читай нас в Google News
Підписатися
23-59