Британський бренд випустив найогиднішу різдвяну рекламу

Британський бренд випустив найогиднішу різдвяну рекламу

Напереродні новорічних свят майже всі бренди заманюють споживачів магією сімейних цінностей, смачних страв та сяючих вогників. І це дійсно працює, але ж у реальному житті атмосфера не завжди така чарівна. Про це і розповідає бренд Plenty у новому рекламному ролику.

Британський виробник паперових рушників днями оприлюднив нове промо-відео «Xmess» (Xmas — Різдво, mess — безлад). У ньому є всі атрибути свят: сім’я, ялинка, красива їжа, новорічні светри. Але у цій рекламі показують ще й хаос, який спричиняють родичі, що і робить Різдво не веселим, а справді огидним.

«Різдво рідко показують таким, яким воно є насправді, і я подумав, що це прекрасна можливість бути більш чесним. Дивно, що більшість з нас, не дивлячись на все безумство, продовжують святкувати його разом із близькими. Це дивне, мазохістське відображення нашої сімейної любові», — розповів режиссер відео Стів Роджерс.

Самі ж представники бренду зазначають, що їх метою було не знецінити це прекрасне свято, а донести, що саме любов до близьких допомагає нам подолати будь-який безлад.

23-59