fbpx

Бренд Victoria Beckham знижує ціни на 40%

Бренд Victoria Beckham знижує ціни на 40%

Fashion-бренд екс-учасниці гурту Spice Girls зараз переживає нелегкі часи. Через карантин компанія Вікторії Бекхем зазнала багато збитків, адже і до нього фінансовий стан бренду не був стабільним. Але керівництво компанії вирішило не здаватись та провести реорганізацію, змінивши цінову політику.

Для того, щоб вийти з кризового становища, Victoria Beckham знизять ціни на 40% і об’єднають основну колекцію з демократичною лінійкою. Головна мета цього кроку — зробити одяг більш доступним для широкої аудиторії та збільшити рівень продажів, який регуляно знижувався протягом 11 років.

Вартість виробів буде знижена за рахунок використання більш простих силуетів і співпраці з іншими текстильними фабриками. При цьому керівництво обіцяє, що якість залишиться на високому рівні, а позиціонувати себе марка продовжить як люксовий бренд. За їхніми розрахунками, це допоможе залучити нову аудиторію і зупинити падіння продажів.

Першою колекцією, створеною в рамках нової політики, стане Resort 2022, яка надійде в магазини вже в листопаді цього року.

«Жодна з колекцій чи не здається мені компромісом, — коментує Вікторія. — Ми багато працювали над виробництвом, щоб забезпечити якість того ж рівня для наших покупців».

Читай нас в Google News
Підписатися
23-59