Триллер корейського режисера Хван Дон Хьока про виживання зараз обговорюють всі і це не дивно, адже за перші 17 днів після виходу його глянули 111 мільйонів людей. Цей неймовірний рекорд і надихнув представників бренду Bottega Veneta на створення тематичного атракціону.
Модний бренд запустив нову арт-інсталяцію під назвою «Лабіринт» у Південній Кореї. Вона розташована за межами паркувального місця готелю Grand Hyatt.

Лабіринт довжиною 16 метрів має форму трикутника, що є ключовим мотивом колекцій бренду. Усередині інсталяції є QR-коди, залишені креативним директором бренду Деніелом Лі. Лабіринт виконаний в фірмовому яскраво-зеленому відтінку бренду.

Споруда оточена сітчастими огородженнями, за якими відвідувачам і доведеться переміщатися, щоб потрапити в фото-зону, прикрашену зеленим хутром. Подивитися знімки з неї можна за хештегом #themaze.