fbpx

Більше не “янголи”: Victoria’s Secret припинив співпрацю з супермоделями

Більше не “янголи”: Victoria’s Secret припинив співпрацю з супермоделями

Нові часи диктують нові правила. Бренд білизни Victoria’s Secret, який сприяв розквіту кар’єрі супермоделей, котрих пафосно іменував “янголами”, припинив з ними роботу. Тепер для реклами виробів компанія буде запрошувати відомих представниць різних професій і різних типів зовнішності, які не відповідають типовим модельним стандартам. 

Більше не “янголи”: Victoria’s Secret припинив співпрацю з супермоделями 1
“Янголи” Victoria’s Secret: Адріана Ліма, Кендіс Свейнпол, Алессандра Амбросіо

Протягом останніх кількох років відомий бренд білизни Victoria’s Secret критикувався за старомодний підхід до реклами й продажів, а їхні знамениті шоу покази, де дефілювали “янголи” бренду з ідеальними тілами взагалі звинувачували за пропаганду нездорової худорлявості. Самі моделі стверджували, що не перебувають весь час у такій формі, у якій вони виступали на шоу – за кілька місяців до події з кожним з “янголів” індивідуально займались спеціалісти, дієтологи та тренери, аби підкорегувати тіла дівчат до недосяжного ідеалу. Крім того, бренд отримав велику дозу критики за те, що не співпрацює з моделями plus-size та іншими представницями нетипової зовнішності. Закінчилось все тим, що компанія терпить величезні збитки, а минулого року навіть скасувала своє знамените шоу, котре довгий час вважалось однією з найгучніших подій року в індустрії.

Більше не “янголи”: Victoria’s Secret припинив співпрацю з супермоделями 2

Тепер же компанія взалась за реорганізацію маркетингової стратегії і планує відзначати досягнення жінок, підкреслювати їх особистість, а не акцентувати увагу на пропорціях фігури. Новими обличчями бренду вже стали актриса Прянка Чопра, футболістка Меган Рапіноу, трансгендерна модель Валентина Сампайо та інші представниці найрізноманітніших професій з усього світу: активістки, моделі, художниці та інші. Вони не будуть позувати в нижній білизні, натомість нестимуть місію захисту прав жінок, з’являться в подкастах і в маркетингових матеріалах компанії.

Читай нас в Google News
Підписатися
23-59