Instagram-акаунти наймодніших брендів сумок, які ви точно захочете

Instagram-акаунти наймодніших брендів сумок, які ви точно захочете

Ми звикли, що як тільки у відомих брендів з’являється бестселлер, він одразу стає фаворитом у світських дів та позує в об’єктивах фотографів на усіх вечірках. Так було, наприклад, з сумкою-сідлом Сhristian Dior saddle bag, сумкою-скринею Prada Cahier bag чи сумкою-пельменем Bottega Veneta The Pouch. Ці бренди не потребують додаткової реклами, а їхні творіння, ми впевнені, ви впізнаєте здалеку. Проте сьогодні ми хочемо познайомити вас з, можливо, не такими відомими широкій публіці брендами, але добре знайомими рафінованій фешн-спільності завдяки своїм незвичайним аксесуарам. Просто зазирніть в їхні акаунти та закохайтесь у сумочки. Б’ємось об заклад, що після цього ваш віш-ліст післякарантинного шопінгу зміниться.  

@rosantica_official 

https://www.instagram.com/p/B4nUAxLobCE/

Історія дизайнера бренду Rosantica Мікели Панеро розпочинається у Нью-Йорку 80-х, де вона присвячувала багато часу дослідженню різних мистецьких напрямків. Згодом, наприкінці 90-х, Мікела повернулася до рідної Італії, де розпочався її роман з модою. Після десятиліття співпраці з різними фешн-майстрами, у 2009 році, Мікела дала життя своїй першій ювелірній лінії. Пізніше їй набридло створювати лише прикраси і вона переключилася на унікальні вечірні сумочки, які миттєво стали хітом серед фешн-інсайдерів. Річ у тому, що аксесуари Rosantica поєднують у собі ювелірну майстерність та любов до мистецтва. Її сумочки зроблені з металічного каркасу, оздоблені камінням, перлинами, ланцюжками, брошками та пір’ям – неможливо відвести очей.   

@elenaghisellini 

Свою кар’єру дизайнер Елена Гіселліні, родом з Генуї, розпочала з роботи на бренди з гучними іменами – Givenchy, Emilio Pucci та Roberto Cavalli, для яких дівчина створювала сумки, котрі ви точно бачили і котрі не потребують додаткового представлення. І лише у 2014 році дизайнерка наважилась випускати аксесуари під власним ім’ям та не прогадала. Її сумочки швидко завоювали серця модних блогерів, які цінують не просто впізнаваний дизайн, а унікальне бачення. А сумочки Elena Ghisellini саме такі – підкорюють нетиповою гамою яскравих відтінків та формою, натхненною геометричними деталями. 

@giancarlo_petriglia 

Дизайнер Жанкарло Петрилья теж серед тих геніїв, які не одразу вірять у свої власні сили. Тому спочатку він співпрацював з Trussardi, Ніколя Жеск’єром та архітектором Венсаном Дарре. І лише у 2011 році Петрилья зробив рішучий крок та запустив лінію сумок, які западають у пам’ять з першого погляду. Кольоровий принт, абстрактні візерунки, поєднання різноманітних фактур та багатошаровість деталей, а також декор у вигляді символу бренду – металевих грифонів – те, що відрізняє творіння Giancarlo Petriglia від інших аксесуарів з відомим ім’ям. 

@braccialinibags 

Сумочка у вигляді касетного магнітофону з навушниками, аксесуар у формі царівни-жабки, рюкзак з детально пропрацьованою аплікацією сови, сумка з зображенням фантазійних драконів та застібкою у формі метелика, сумка у вигляді перфорованої голови тигра – і це лише вершина айсбергу всього того дивовижного різноманіття, що створює бренд Braccialini. Компанія, створена родинною любов’ю до вишуканих аксесуарів. Історія бренду сягає у 50-ті роки, тоді початок йому дала подружня пара – Карла та Роберто Браччіаліні, які розпочали свою діяльність з крихітної майстерні у Флоренції, де працювало всього 5 чоловік. Тепер же за кермом компанії стоять три сина Карли – Рікардо, Массімо та Лоренцо, а дизайном досі керує сама Карла, завдяки чому творіння бренду відомі поціновувачам неординарних модних рішень по всьому світу. 

@shrimps 

https://www.instagram.com/p/B937Nsapil_/

Ви могли не чути про лондонський бренд з іронічною назвою shrimps (“креветка” – англ.), але ви точно бачили його витвори на сторінках глянцевих видань та у інстаграмі інфлюенсерів – бісерні сумочки бренду стали одним з найпомітніших трендів останнього сезону та оселились у шафі усіх сучасних ікон стилю. Марка була заснована випускницею Лондонського коледжу моди Ханною Вейланд у 2013 році. А таку негламурну назву своєму бренду дизайнер обрала на честь свого власного дитячого прізвиська. Знаковими для Shrimps стали квадратні сумки, розшиті різнобарвним бісером, кристалами, намистинами зі смоли і штучними перлами, які носять усі відомі модниці – від Ель Фаннінг до Алекси Чанг. 

@cultgaia

View this post on Instagram

Bamboo baby

A post shared by CULT GAIA (@cultgaia) on

Статус it-bags сумки лос-анджелеського бренду Cult Gaia отримали ще у 2017 році і з того часу не сходять зі сторінок модних блогів. Засновниця бренду Жасмін Ларіан розпочала свій творчий шлях з аксесуарів, що були актуальними на початку 2010-х у зв’язку з модою на фестиваль Coachella. Це були вінки, тюрбани та пов’язки на голову. Проте лише за 4 роки дизайнерка взялась за інший тип аксесуарів – з головних уборів вона переключилась на сумки, котрі перші 2 роки ніхто не купував! Хто б подумав, що за деякий час вони стануть характерною рисою модників. У аксесуарів, найвідомішими серед яких стали бамбукові та солом’яні сумки незвичайних форм, є особливий вайб пляжного сезону, який відчувається навіть крізь фото. Але крім пляжних бестеселерів, яким додали слави такі зірки, як Джессіка Альба, Бейонсе та Ріанна, у марки є багато інших цікавих аксесуарів – сумки з акрилу, вирізані за допомогою лазера, моделі з ошатного оксамиту насичених відтінків або іронічні аксесуари з дерев’яних діжок. 

@anyahindmarch

https://www.instagram.com/p/B-uMYVoHoyL/

Історія бренду Anya Hindmarch почалася у 1987 році з невеликого магазину сумок в Лондоні. Хіндмарч особливу увагу приділяє кастомізації речей, тому вже понад десять років виробляє брелоки, стікери і патчі, якими можна додатково прикрасити сумку. В арсеналі Ані Хіндмарч – жорсткий металевий клатч у вигляді зім’ятої упаковки чіпсів, екошопер I’m Not A Plastic Bag, сумки з кумедними малюнками і повсякденні моделі з перфорованими смайликами. І якщо ви не пам’ятаєте саму сумку бренда, ви точно згадаєте стікери, якими вона прикрашена: у вигляді дорожніх знаків, веселки, рук Міккі Мауса, привидів з гри Packman і пари очей.

@lanamarkshandbags

Хоча ім’я Лани Маркс напевно відоме далеко не всім шанувальникам моди, аксесуари від Lana Marks свого часу дуже любила принцеса Діана, тому серед тих, хто справді цінує вишуканість та елегантність бренд давно завоював бездоганну репутацію. Південноафриканський дизайнер стала популярною завдяки сумкам з екзотичної шкіри ящірки та страуса, які сподобалися знаменитостям. Зараз аксесуари Lana Marks носять більшість голлівудських знаменитостей. А одна з найдорожчих сумок коштує 100 тисяч доларів!

@judithleiberny

Минулого року, коли темою Met Gala був кемп, аксесуари Judith Leiber ідеально доповнили образи Леді Гаги, Жанель Моне та Зенадаї. Тому що сумочки Judith Leiber  – це арт-об’єкти, наповнені настроєм та історією. Зроблені вручну та оздоблені різнокольоровими кристалами, вони дивують своїм надзвичайним дизайном: клатч у вигляді картоплі фрі чи музичної касети, сумочка-троянда, келих мартіні чи шматок піци. Ну де ще таке можна побачити? Не дивлячись на таке сміливе та постмодерністське бачення дизайну аксесуарів, цей бренд далеко не новий. Його засновницею була Джудіт Лейбер, яка розпочала роботу в компанії у 1963 році у віці сорока двох років, і сама працювала над брендом до 2004 року. Сумки Лейбер – це ціла гама, від тонко оброблених шкіряних і тканинних виробів, до моделей, прикрашених кристалами Swarovski, які і зробили її бренд відомим. До речі, вони з’явились випадково: колись Джудіт замовила своєму другові подарунок, але через необережність поштової служби його металева поверхня була сильно пошкоджена. Дизайнер вирішила проблему кристалами для декорування, щоб замаскувати пошкодження і подряпини. Так вона створила новий напрямок у декорі та дизайні сумок.

@valextra

Модний дім Valextra теж має багату історію, яка розпочалася в Мілані у 1937 році. Тоді засновник бренду Джованні Фонтану робив акцент виключно на коштовність і екзотичність шкіри, не використовуючи при цьому ніяких елементів декору. Ані впізнаваного логотипу, ані вигадливої фурнітури, ані прикрас. Сьогодні дизайном бренду займається художник Пітер Севілл і його вплив на дизайні сумок відчутний: тепер вони відрізняються незвичайними геометричними формами, неповторними кольорами та конструкціями, проте досі подобаються вишуканим модницям своєю стриманістю. 

23-59