fbpx

Американське видання Adweek про український креатив під час війни

Американське видання Adweek про український креатив під час війни

Рекламне видання Adweek оприлюднило свій спецвипуск, який створювали 20 журналістів і креативників з України, чиє життя перевернула війна. Уперше за 43 роки безперервного виходу тижневика, над номером працювала зовнішня команда.

Номер складається з есеїв, інтерв’ю та статей про особливості культурного коду України, розбудову та унікальність нашого рекламного ринку. Також на сторінках випуску йде мова про те, як війна змінила життя українських творчих людей та як нині українські креативники допомагають виграти війну та привернути увагу всього світу.

Головною редакторкою спеціального випуску Adweek стала головна редакторка Skvot Mag Ганна Руденко. Обкладинка українського художника Володимира Манжоса символізує дух українців, сміливість та прагнення до постійного розвитку.

Близько $75 000 від реклами, яка з’явилася у друкованому номері, підуть на благодійність фондам «Нова Україна» й Українсько-американській координаційній раді, які активно допомагають українцям, які постраждали внаслідок російської агресії.

Читай нас в Google News
Підписатися
23-59