Команда бренду Alexander McQueen у співпраці з фотографом Клементин Шнейдерман та креативним директором Шарлоттою Джеймс запустили проєкт під назвою “Wals” (“Уельс”) для розвитку молодих художників. Поштовхом до цього стала подорож Сари Бертон, креативної директорки бренду, до Південного Уельсу для створення осінньо-зимової колекції.

Проєкт включає в себе серію творчих майстерень, розроблених для молодих людей з метою надихнути і дати уявлення про моду та образотворче мистецтво.
Протягом року команда дизайнерів проводила семінари з вишивки та навчання різним технікам для створення індивідуальних та ексклюзивних виробів. Крім цього, молодим художникам надали альбоми та фотоапарати Polaroid, щоб вони мали змогу все задокументувати.


В рамках останньої кампанії дівчатам у віці від 12 до 17 років запропонували обрати друга чи члена сім’ї для участі в зйомках. Спільно з командою ательє в процес примірки було включено ряд бузкових суконь.

Весь процес був відображений за допомогою серії фотографій та скетчбуків, створених самими дівчатами. Згодом у кількох місцях Уельсу відбулись чотириденні зйомки, результатом яких були книга та фільм про моду.