Популярний спортивний бренд Adidas не дає сумувати своїм прихильникам та часто презентує нові цікаві колаборації. Раніше ми бачили їх спільну колекцію з Lego та кросівки, присвячені серіалу «Мандалорець», а днями компанія показала свої новинки для McDonald’s.
Adidas і McDonald’s представили спільну колекцію, розроблену спеціально до All American Games — щорічного баскетбольного матчу для випускників шкіл з США і Канади, який проводить мережа швидкого харчування. Над зовнішнім виглядом новинок працював дизайнер із Нью-Йорку Ерік Емануель.

До колекції увійшли худі, спортивні костюми, кросівки і шльопанці в фірмових кольорах McDonald’s і All American Games. До продажу вироби надійдуть 23 квітня.
«Всеамериканські Ігри McDonald’s — значуща подія для всіх любителів баскетболу вже протягом більше 40 років. За цей час багато випускників шкіл стали великими баскетболістами. — зазначила голова американського McDonald’s по культурним заходам Елізабет Кемпбелл. — Цього року ми даємо можливість по-новому відзначити матч за допомогою неймовірної співпраці з adidas і унікальному дизайну від Еріка Емануеля».

До речі, це не перший досвід співпраці Adidas і McDonald’s: минулого року на честь турніру бренди створили кросівки, натхненням для яких стали фірмові соуси із меню мережі фастфуду.


